گوشواره طلا بچه گانه

گوشواره طلا بچه گانه انواع مختلف ، قیمت، ویژگی‌ها

گوشواره طلا بچه گانه هدیه‌ای جذاب و دلربا است، گوشواره دخترانه طلا در اندازه و سایزهای مختلف در بازار موجود است، قیمت گوشواره طلا بچه گانه با توجه به وزن طلای به‌کاررفته در آن متفاوت است، اما هر چه گوشواره کوچک‌تر و ظریف‌تر باشد قیمت آن کمتر خواهد بود.

قیمت گوشواره دخترانه طلا

قیمت گوشواره طلا بچه گانه در بازار به قیمت جهانی طلا، قیمت روز طلا در ایران، جواهرنشان بودن یا نبودن گوشواره، اندازه گوشواره، نوع طراحی گوشواره و نو یا دست‌دوم بودن گوشواره بستگی دارد، اصولاً گوشواره‌هایی که به نام گوشواره بدون اجرت فروخته می‌شوند دست دو هستند  به همین دلیل مزد ساخت ندارند و در مقایسه با گوشواره‌های نو باقیمت کمتری به فروش می‌رسند.

معمولاً گوشواره طلا بچه گانه نگین یا جواهری از الماس و برلیان یا سنگ‌های قیمتی مشابه ندارد، به همین دلیل قیمت آ«در بازار با توجه به گرم طلای به‌کاررفته در ساخت و میزان زمان صرف شده برای ساختان محاسبه می‌شود که همان اجرت ساخت است.

بشتر بخوانید: گردنبند طلا بچه گانه

اصولاً توصیه می‌شود برای کودکان برای جلوگیری از بروز حساسیت از گوشواره‌های طلا به‌جای بدل استفاده شود، گوشواره‌های طلا بچه گانه هیچ حساسیتی ایجاد نمی‌کنند به همین دلیل موردتوجه هستند و پس از سوراخ کردن گوش کودکان توصیه می‌شوند.

گوشواره طلا بچه گانه چیست؟

گوشواره قطعه‌ای از جواهرات است که از طریق سوراخ کردن لاله گوش یا قسمت خارجی دیگر گوش به گوش متصل می‌شود (به‌جز در مورد گوشواره‌های گیره‌ای که بر روی لاله می‌چسبند). گوشواره‌ها توسط مردم در تمدن‌ها و دوره‌های تاریخی مختلف، اغلب بااهمیت فرهنگی، پوشیده شده است.

مکان‌های سوراخ‌کاری به‌غیراز لاله گوش شامل روک، تراگوس و سراسر مارپیچ است (تصویر سمت راست را ببینید). اصطلاح ساده ” سوراخ کردن گوش ” معمولاً به سوراخ کردن لاله گوش اشاره دارد، در حالی که سوراخ کردن قسمت بالایی گوش خارجی اغلب به عنوان ” سوراخ کردن غضروف ” شناخته می‌شود. انجام پیرسینگ غضروف پیچیده‌تر از سوراخ کردن لاله گوش است و زمان بیشتری برای ترمیم آن نیاز است به همین دلیل انجام آن برای کودکان توصیه نمی‌شود.

طرح‌ها از حلقه‌ها و گل‌میخ‌های کوچک گرفته تا بشقاب‌های بزرگ و وسایل آویزان را شامل می‌شود. اندازه درنهایت به دلیل ظرفیت فیزیکی لاله گوش برای نگه‌داشتن گوشواره بدون پارگی محدود می‌شود. بااین‌حال، گوشواره‌های سنگین که برای مدت طولانی استفاده می‌شوند ممکن است منجر به کشیده شدن لاله گوش و سوراخ شدن آن شوند. گوشواره‌های سنگین برای کودکان توصیه نمی‌شوند چراکه کودکان در حال رشد هستند و این امر می‌تواند سبب تغییر در شکل لاله گوش کودکان شود.

نحوه انتخاب گوشواره مناسب

گوشواره‌ها می‌توانند تصویر شمارا به‌طور کامل تغییر دهند. با کمک آن‌ها می‌توان بر لباس، رنگ پوست یا شکل صورت خود تأکید کرد. آن‌ها همچنین شمارا قابل‌توجه‌تر و رساتر می‌کنند. گوشواره‌ها می‌توانند یک زن را جذاب یا ولخرج جلوه دهند. به همین دلیل مهم است که در انتخاب و خرید گوشواره با رعایت برخی از نکات زیر دقت کنید:

گوشواره‌های آویزان بلند صورت و گردن را ازنظر بصری طولانی می‌کنند. این نوع گوشواره را خانم‌هایی با صورت گرد و یقه کوتاه‌تر باید استفاده کنند.

گوشواره‌های زاویه‌دار باعث می‌شود که ویژگی‌های صاف صورت برجسته‌تر و قابل‌توجه‌تر به نظر برسند. خطوط تیز گوشواره‌ها باعث می‌شود که ویژگی‌های صورت واضح‌تر شود.

صورت بسیار زاویه‌دار را می‌توان با استفاده از گوشواره‌های گرد یا بیضی نرم کرد.

گوشواره‌های گرد کوچک و شسته‌ورفته با صورت‌های کشیده به بهترین شکل ظاهر می‌شوند.

خانم‌هایی که صورت مربعی دارند بهتر است از گوشواره‌های ظریف و بلند استفاده کنند.

گوشواره‌های بیش‌ازحد بزرگ توجه بیش‌ازحد به فرم صورت را جلب می‌کنند، بنابراین می‌توانند توسط افرادی با ویژگی‌های صورت کوچک‌تر استفاده شوند. گوشواره‌های بزرگ‌تر باعث می‌شود یک زن حتی برجسته‌تر و جسورتر به نظر برسد. با توجه به آنچه گفته شد، مهم است به خاطر داشته باشید که در این موردنیازی به پوشیدن یک جواهر بزرگ اضافی (گردنبند، انگشتر و غیره) نیست، در غیر این صورت خیلی زیاد به نظر می‌رسد.

خانم‌های جوان‌تر می‌توانند با اطمینان از هر جواهری استفاده کنند: گوشواره‌های آویزان به سبک شرقی، یا گوشواره‌های ساخته‌شده از پلاستیک روشن. در حالی که برای زنان بالغ انتخاب گوشواره‌های ساخته‌شده از فلز گران‌بها با سنگ‌های قیمتی مناسب‌تر است.

گوشواره میخی/مینیمال

کودکان در حال جنب‌وجوش و فعالیت هستند به همین دلیل استفاده از گوشواره طلا بچه گانه آویزی دار یا حلقه‌ای برای کودکان مناسب نیست، کودکان با قرار دادن انگشت در حلقه گوشواره و کشیدن آن می‌توانند سبب پاره شدن لاله گوش خود شوند. گوشواره‌های آویز دار نیز ممکن است به لباس کودکان گیر کنند و سبب پاره شدن گوش آن‌ها شوند، بهترین انتخاب برای کودکان گوشواره‌های میخی است. گوشواره دخترانه طلا در بازار نیز قیمت کمتری دارد چراکه معمولاً طلای کمتری برای ساخت ان استفاده می‌شود و معمولاً نگین‌های آن برای کودکان مصنوعی است و جواهر اصل نیست.

مشخصه اصلی گوشواره‌های میخی، شناور بودن روی گوش یا لاله گوش بدون نقطه اتصال قابل‌مشاهده (از جلو) است. گل‌میخ‌ها همیشه در انتهای یک‌پایه ساخته می‌شوند که مستقیماً از طریق گوش یا لاله گوش نفوذ می‌کند. ستون توسط یک پشت یا کلاچ اصطکاکی قابل جابجایی (همچنین به عنوان استرول پروانه‌ای شناخته می‌شود) در جای خود ثابت می‌شود. گوشواره گل‌میخی دارای سنگ قیمتی یا زیور دیگری است که روی یک ستون باریک نصب‌شده است که از سوراخی در گوش یا لاله گوش می‌گذرد و توسط یک فیکسچر در طرف دیگر ثابت می‌شود. گل‌میخ‌ها معمولاً به شکل الماس‌های یک‌نفره است. برخی از گوشواره‌های گل‌میخی طوری ساخته‌شده‌اند که پایه آن رزوه‌دار باشد و به عقب بپیچد. برای محکم نگه‌داشتن گوشواره در جای خود، که برای جلوگیری از گم‌شدن گوشواره‌های گران‌قیمت حاوی سنگ‌های قیمتی یا ساخته‌شده از فلزات گران‌بها مفید است.

دیگر محصولات

09121611614