گردنبند کارتیه طلا زنانه

گردنبند کارتیه طلا زنانه انواع مدلها ، قیمت، ویژگی‌ها

گردنبند کارتیه طلا زنانه یکی از انواع تولیدات خاص این برند است، گردنبند کارتیه طلا زنانه ساختار مشابه دستبند و گردنبند این برند دارد، کارتیه در واقع یک برند که در ابتدا این سبک از گردنبند را تولید کرده استف پس از آن این مدل ازطراحی در بازار طلاسازی رواج زیادی پیدا کرد و به نام مبدع آن یعنی برند کارتبه شناسایی می شود.

گردنبند کارتیه طلا زنانه چیست؟

کارتیه یک برند فرانسوی کالاهای لوکس است که ساعت‌ها و جواهرات گران‌ قیمت را طراحی و تولید می‌کند. از میان تمام خانه های بزرگ طراحی مد و جواهرات در جهان، تعداد کمی از آنها به سطح کارتیه رسیده اند. در واقع، کارتیه به عنوان یکی از معتبرترین طراحان جواهرات در جهان امروز در نظر گرفته می شود. با این حال، بسیاری از منشاء این شرکت در صنعت ساعت سازی به جای جواهرات است.

بیشتر بخوانید: انگشتر کارتیه طلا

تاریخچه برند کارتیه

کارتیه در سال 1847 در پاریس تأسیس شد، زمانی که بنیانگذار آن، لویی فرانسوا کارتیه، کارگاه استاد خود را به دست گرفت. با وجود عدم قطعیت و ناآرامی بسیار زیاد در جریان انقلاب فرانسه، کارتیه همچنان شاهد موفقیت و رشد در دهه بعد بود و اولین بوتیک کارتیه را در سال 1859 افتتاح کرد.

در سال 1874، پسر لویی فرانسوا، آلفرد کارتیه، این تجارت را بر عهده گرفت. هوش تجاری آلفرد بسیار پیشرفته تر از پدرش بود و این جاه طلبی او بود که تجارت را به سرعت توسعه دهد. آلفرد نقش مهمی در معرفی کارتیه به خانه های سلطنتی اروپا و فراتر از آن داشت و طرح های کارتیه در میان شاه ادوارد هفتم محبوبیت خاصی داشت. کارتیه در اواخر دهه 1800 از موفقیت چشمگیری برخوردار بود و در نهایت در سال 1899 یک نمایشگاه در منطقه خیابان دو لا پاکس پاریس افتتاح کرد. در حالی که آلفرد در ایجاد کارتیه به عنوان گزینه اصلی برای نخبگان فرانسوی موفق بود، این پسرانش لوئیس، پیر و ژاک بودند. که باعث شهرت جهانی برند کارتیه می شود.

قیمت گردنبند کارتیه طلا زنانه

قیمت گردنبند کارتیه طلا زنانه با توجه به سب کو ساختار خاص این گردنبند از گردنبند های زنانه عادی در بازار بیشتر است، قیمت گردنبند کارتیه طلا زنانه بسته به عیار و میزان گرم وزن طلای آن تعیین می شود، طراحی این نوع گردنبند از اصول خاصی پییروی میکند.

محبوب ترین جواهرات کارتیه چیست؟

کارتیه عشق

Cartier Juste un Clou

Panthere de Cartier

حلقه های نامزدی کارتیه

ترینیتی دو کارتیه

آیا گردنبند کارتیه طلا زنانه ارزش خود را حفظ می کند؟

بله، در بیشتر موارد، جواهرات کارتیه ارزش خود را حفظ می کنند. در برخی موارد، ارزش آن در واقع با گذشت زمان افزایش می یابد. این به دلیل عوامل بی شماری است که در بخش بعدی بیشتر توضیح داده خواهد شد.

به عنوان مثال، دستبند Cartier Love را در نظر بگیرید ، یکی از پرطرفدارترین جواهرات در جهان. زمانی که برای اولین بار در سال 1969 عرضه شد، قیمت اولیه خرید این دستبند 250 دلار بود. امروز قیمت خرده فروشی همین دستبند 6550 دلار است. بنابراین بسته به زمانی که قطعه کارتیه خود را خریداری کرده اید، ممکن است ارزش آن نسبت به ارزش خرده فروشی آن افزایش یافته باشد.

حتی اگر ارزش جواهرات شما افزایش پیدا نکند، مقدار زیادی از آن را در بازار لوکس از قبل نگهداری می کند.

اهمیت تاریخی

این پادشاه انگلستان ادوارد هفتم بود که در اوایل دهه 1900 کارتیه را «جواهرساز پادشاهان و پادشاه جواهر فروشان» اعلام کرد. میراث جواهرات فرانسوی Maison در طول تاریخ بافته شده است، از شروع این برند در سال 1837 تا امروز.

کارتیر با شروع به عنوان ویترین فروشگاه پاریس، رشد کرد تا خود را به عنوان یک برند لوکس در سراسر جهان تثبیت کند. کارتیه از جواهرات طلا گرفته تا طرح‌های پیچیده برای امپراتورها و تزارهای گذشته، به خاطر خلاقیت‌های جواهرات خود در طول قرن‌ها بدنام است. این میراث به این معنی است که قطعات قدیمی و فصل فعلی می توانند ارزش خود را حفظ کنند.

اعتبار

داشتن سابقه طولانی یک چیز است، اما حفظ سطح اعتبار چیز دیگری است. کارتیه برندی است که برای تجهیز افراد سلطنتی در سراسر جهان و افراد مشهور در طول اعصار مشهور است.

این برند که در Ocean’s 8 مشهور است ، به محبوبیت، مطلوبیت و شناخت روزافزون آن در میان مصرف کنندگان لوکس کمک می کند.

از ساعت‌های لوکس این برند گرفته تا مجموعه‌های عظیم جواهرات زیبا، قطعات کارتیه مترادف با مجلل، عظمت و ثروت هستند.

اعتبار مرتبط با این برند نه تنها به قیمت گران‌قیمت آن بلکه به توانایی خرید و فروش قطعات پیش‌فرض با قیمتی نزدیک‌تر به قیمت خرده‌فروشی نسبت به متوسط ​​​​مارک لوکس تبدیل می‌شود.

دیگر محصولات

09121611614