دستبند چرم طلا زنانه

دستبند چرم طلا زنانه انواع مختلف ، قیمت، ویژگی‌ها

دستبند چرم طلا زنانه یک اکسسوری خاص و عالی برای افرادی است که به دنبال یک دستبند خاص و شیک هستند، دستبند چرم طلا زنانه از یک بند چرمی با پلاکی از طلا در وسط تشکیل شده است که روی بند چرمی قرار می گیرد، این نوع از دستبند به دلیل اینکه طلای کمتری دارند قیمت مناسب تری و فروش بالاتری در بازار دارند. روکش چرمی می تواند به اندازه یک دستبند معمولی راحت تر باشد. مانند یک دستبند زنجیره ای، اگر بتوانید انگشت خود را بین بسته بندی و مچ خود فشار دهید، ایده آل ترین حالت است.بسته به نوع روکش چرم ، حتی ممکن است فشرده شود، و تا زمانی که گردش خون شما را قطع نکند، اشکالی ندارد. به عنوان مثال، یک دستبند که چندین بار دور خود بسته می شود، ممکن است هدفمند طراحی شود.

مراقبت از دستبند چرم طلا زنانه

نکته 1: دستبندهای خود را مرتباً عوض کنید

درست مانند شلوار چرم، دستبندهای چرمی نیز مستقیماً با پوست شما تماس دارند. با این حال، می‌توانید دستبند خود را – به غیر از اینکه با لباس‌هایتان انجام می‌دهید – فقط داخل ماشین لباسشویی بیندازید. بنابراین چگونه می توانید مطمئن شوید که دستبند چرمی شما تا زمانی که ممکن است زیبا بماند؟ یکی از ساده ترین راه ها این است که آن را در 365 روز سال نپوشید. م

نکته 2: دستبند چرمی خود را دور از رطوبت نگه دارید

چرم یک ماده طبیعی است، بنابراین “زنده”. پیر می شود، تغییر می کند، پتینه می شود. رطوبت و عرق در تابستان عنصری حیاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد. همانطور که قبلا ذکر شد، نمی توانید به راحتی بند چرمی خود را به عنوان جوراب کثیف بشویید. مخصوصاً در تابستان مهم است که دستبند را مرتباً عوض کنید و مدام آن را نپوشید. عصر آن را بردارید و همیشه بگذارید خوب خشک شود!

نکته 3: به یاد داشته باشید که از دستبند خود نگهداری کنید

چرم باید مرتباً از رطوبت نگهداری و تامین شود. این پوست است. اگر او را با لوسیون له نکنید چه اتفاقی برای دستان شما می افتد؟ درست: شما خشک خواهید شد. حتی گاهی آنقدر خشک می شوند که ترک می خورند، درست است؟ در مورد نوارهای چرمی نیز همینطور است. برای جلوگیری از خشک شدن و ترک خوردن آنها، توصیه می کنیم از کرم مخصوص چرم مراقبت کنید.

نکته 4: با دستبندهای چرمی خود با احتیاط رفتار کنید

چه چیزی بدتر از شنا کردن با بند چرمی است؟ هر روز صبح در حالی که با خشونت خلق می کنید تا آن را بکشید و چروک کنید – و همین طور هر شب وقتی دوباره آن را می گیرید. هر بار که دستبند خود را می‌کشید، به شدت تحت فشار قرار می‌گیرد و به محل حمله (بیشتر روی چین)، به خصوص لکه‌های نامناسب اشاره می‌کند. چرم از عواقب آن رنج خواهد برد. بنابراین، هنگام پوشیدن و درآوردن دستبند، همیشه به دلیل اینکه ماده ای اصیل و نسبتاً شکننده است.

می توانید بند چرمی دستبند چرم طلا زنانه را با آب و صابون ملایم با دقت مسواک بزنید. بگذارید خوب خشک شود!

یک صابون چرمی مخصوص وجود دارد که می توانید از آن برای تمیز کردن استفاده کنید. این ماده را به ویژه انعطاف پذیر نگه می دارد.می توانید با آب سرکه با بوی آن مبارزه کنید. دو قسمت مساوی آب و سرکه را با هم مخلوط کرده و دستبند را کاملا بمالید. سپس چرم باید به خوبی فعال شود – لطفا از نور مستقیم خورشید اجتناب کنید!

دستبندهای چرمی از چه زمانی موجود بوده اند؟

در حالی که هیچ کس مطمئن نیست که دستبندهای چرمی از کجا آمده اند، اما می توان با اطمینان گفت که آنها – حداقل – از دوره نوسنگی (10000 تا 4500 قبل از میلاد) وجود داشته اند. در این زمان، انسان ها می دانستند که چگونه از پوست حیوانات برای پوشاک و کفش استفاده کنند. اما نوآوری فن آوری دباغی (درمان کردن پوست حیوانات برای انعطاف پذیری بیشتر و راحت تر کردن آنها) منجر به توسعه طرح های پیچیده تر برای کفش و تزئینات فیزیکی شد.

انواع دستبند چرم طلا زنانه چیست؟

در شرایط مدرن، دستبندهای چرمی توسط مردان و زنان بیشتر برای تزیین شخصی استفاده می شود تا هر چیز کاربردی تر. شکل، اندازه و ظاهر کلی این دستبندها منعکس کننده شخصیت، سلیقه، موقعیت اجتماعی و حتی انتخاب سبک زندگی کاربر اس

دیگر محصولات

09121611614