نیم ست جواهر

نیم ست جواهر انواع مختلف ، قیمت، ویژگی‌ها

نیم ست جواهر، دارای نگین های اصل برلیان و الماس یا سایر سنگ های قیمتی است که به صورت گردنبند و گوشواره ارائه می شوند که به آن یک نیم ست می گویند، اجزای نیم ست جواهر می توانند متفاوت ارائه شوند اما به صورت کلی شامل موارد ذکر شده هستند.

قیمت نیم ست جواهر

قیمت نیم ست جواهر از ست جواهر کمتر است اما از نیم ست با نگین اتمی بیشتر است، در مقام مقایسه نیم ست اتمی ارزان تر است و قدرت خرید شما را افزایش می دهد، اما باید توجه داشته باشید که در زمان فروش هیچ‌کدام از سنگ های به کار رفته قیمتی ندارد اما در نی مست جواهر قیمت تمامی جواهرات با قیمت روز محاسبه و از شما خریداری میشود مشابه قیمت روز طلا.

مقایسه سنگ های قیمتی مصنوعی و طبیعی

بیشتر سنگ‌های قیمتی مصنوعی و طبیعی با چشم غیرمسلح قابل تشخیص نیستند.

وضوح

بزرگترین تفاوت بین این دو این است که سنگ قیمتی مصنوعی معمولاً شفافیت بهتری دارد، با اجزای کمتر و اغلب رنگ بهتری دارد. این به این دلیل است که فرآیند ساخت گوهر کنترل شده است. مواد معدنی که باعث ایجاد آخال یا تفاوت رنگ در سنگ‌ها می‌شوند، معرفی نشده‌اند، که باعث می‌شود سنگ‌های مصنوعی «کامل‌تر» از همتایان طبیعی خود به نظر برسند. در حالی که یک جواهر طبیعی ممکن است نیاز به عملیات حرارتی داشته باشد تا رنگ خود را نشان دهد، یک نسخه مصنوعی را می توان برای داشتن رنگ مورد نظر در صورت نیاز پرورش داد.

محبوبیت

علیرغم این واقعیت که تمام سنگ های قیمتی تولید شده در آزمایشگاه معمولاً بی عیب و نقص هستند، فرهنگ عامه همچنان سنگ های قیمتی طبیعی را به انواع ساخته شده در آزمایشگاه ترجیح می دهد ، صرفاً به این دلیل که سنگ های طبیعی “نادر” هستند و بنابراین با ارزش تر در نظر گرفته می شوند. این باعث می شود هزینه برخی از جواهرات ساخته شده در آزمایشگاه در مقایسه با سنگ های طبیعی پایین بماند.

نکاتی برای شناسایی تفاوت ها

قرار نیست هر فروشنده ای بداند چه نوع سنگ قیمتی دارد یا در مورد کالاهای خود صادق باشد، به خصوص اگر به نوعی خرده فروش جواهرات وابسته نباشد. همانطور که گفته شد، هنگام ارزیابی یک سنگ قیمتی در نیم ست جواهر  برای تعیین اینکه آیا منشا مصنوعی یا طبیعی دارد، می توانید به تنهایی به دنبال چند چیز باشید:

  • کیفیت – سنگ های قیمتی مصنوعی اغلب فاقد هرگونه نقصی مانند گنجاندن یا تنوع رنگ هستند، بنابراین اگر سنگ قیمتی را پیدا کردید که بسیار عالی به نظر می رسد (مخصوصاً اگر قیمت بسیار بالایی نداشته باشد)، به احتمال زیاد در آزمایشگاه ساخته شده است.
  • رنگ – به سنگ قیمتی زیر یک ابزار بزرگ‌نمایی نگاه کنید و ببینید آیا مناطقی از تیرگی یا غلظت رنگ وجود دارد یا خیر. بیشتر سنگ‌های قیمتی کنونی بدون توجه به طبیعی یا مصنوعی بودن، رنگ‌بندی می‌شوند، اما سنگ‌های آنتیک طبیعی یا قدیمی کاربرد یکسانی ندارند و می‌توانند تنوع رنگی را نشان دهند.
  • قیمت – حتی اگر فروشنده ادعا می کند که منشا سنگ را نمی داند، به طور کلی می توانید بر اساس قیمت، طبیعی یا مصنوعی بودن آن را تعیین کنید. سنگ‌های طبیعی قیراط بزرگ هزینه زیادی دارند و اگر فهرستی چند قیراطی فقط چند صد دلار پیدا کردید، احتمالاً یک سنگ مصنوعی است.

جواهر سازی

بیشتر مردم نیم ست جواهر را یکی از مهم ترین بخش های آرایش لباس می دانند. تقریباً غیرقابل انکار است که قطعات ظریف جواهراتی که به عنوان لوازم جانبی استفاده می شوند می توانند ظاهر شما را به شدت تغییر دهند. علاوه بر این، گاهی اوقات یک جواهر می تواند بسیار بیشتر از مواد یا سنگ های قیمتی که از آن ساخته شده است، معنی و ارزش داشته باشد. چگونه؟

یک گردنبند ظریف بر روی گردن می تواند به سادگی حسی از کلاسیک را به لباس شما بیاورد. از طرف دیگر، یک انگشتر زیبا می تواند ظرافت دستان شما را تکمیل کند. به عنوان مثال، یک حلقه الماس می تواند لباس شما را شیک و گران به نظر برساند، در حالی که حلقه نامزدی می تواند نشانه ساده ای از نیمه دیگر شما باشد.

یک جواهر می تواند میراث خانوادگی باشد که به نسل ها منتقل می شود و هرگز ارزش خود را از دست نمی دهد. این می تواند پرمعنی ترین هدیه برای کسی باشد که دوستش دارید. همچنین، جواهرات می توانند یادگاری یا یادآور خاطره ای یا شخص خاصی باشند که می توانید هر جا که می روید با خود حمل کنید.

طبق تعریف جواهرساز مریام وبستر ، کسی که جواهرات، سنگ های قیمتی و ساعت را می سازد، می فروشد و گاهی اوقات تعمیر می کند، جواهرساز/جواهرساز/جواهرساز نامیده می شود.

قبلاً پیدا کردن یک جواهرساز خوب سخت بود. با این حال، بخش جواهرات به طور قابل توجهی رشد و تکامل یافته است. دیگر نیازی به مراجعه فیزیکی به جواهر فروشی مورد علاقه خود ندارید.

قفسه ها اغلب به عنوان قاب ساعت برای مردان ساخته می شدند و به صورت آویزان روی زنجیر ساعت یا فوب می پوشیدند. قفل‌های ویکتوریایی قرن نوزدهم یک هدیه مهم نامزدی یا هدیه احساسی از خودگذشتگی شخصی بودند. قفسه ها اغلب به عنوان قاب ساعت برای مردان ساخته می شدند و به صورت آویزان روی زنجیر ساعت یا فوب می پوشیدند. قفل‌های ویکتوریایی قرن نوزدهم یک هدیه مهم نامزدی یا هدیه احساسی از خودگذشتگی شخصی بودند.

دیگر محصولات

09121611614