انگشتر بدون نگین طلا

انگشتر بدون نگین طلا انواع مدلها ، قیمت، ویژگی‌ها

انگشتر بدون نگین طلا از محبوب ترین جواهرات است زیرا طلا همیشه معیاری برای ثروت، موقعیت اجتماعی و کیفیت بوده است. قدمت جواهرات ساخته شده از طلا بیشتر از بیشتر جواهرات است و یکی از رایج ترین جواهرات است. انگشتر بدون نگین طلا برای سرمایه گذاری بسیار مناسب و مقروه به صرفه است.

یکی از رایج ترین سوالاتی که مطرح می شود این است که “آیا جواهرات طلا لکه دار می شوند؟” طلا در خالص‌ترین شکلش کدر نمی‌شود، با این حال طلای مورد استفاده برای جواهرات با فلزات دیگر مخلوط می‌شود و اجازه می‌دهد تا مقداری تیرگی ایجاد شود. بیایید نگاهی دقیق‌تر بیندازیم به اینکه چه چیزی جواهرات طلا را تشکیل می‌دهد و چگونه می‌توانید از کدر شدن جواهرات طلا جلوگیری یا تعمیر کنید.

قیمت انگشتر بدون نگین طلا زنانه

قیمت انگشتر بدون نگین طلا زنانه از انگشتر نگین دار با جواهر در بازار کمتر است، با تجوه به اینکه این انگشتر ها از طلای خالص هستند برای سرمایه گذاری مناسب تر هستند. قیمت انگشتر بدون نگین طلا براساس قیمت طلای خالص در بازار به علاوه اجرت ساخت عسیین می شوند، این انگشتر ها از یک رینگ ساده تا طرح های بی انتها، پروانه، بالا، مار، قلب و بسیاری طرح های دیگر را بر بر می گیرند و بدون نگین هستند.

چه چیزی باعث تیره شدن طلا می شود؟

اکسیژن و گوگرد نیز مانند زنگ روی یک قطعه فلز، عواملی هستند که در کدر شدن طلا نقش دارند. هنگامی که رطوبت با ترکیبات اکسیژن و گوگرد در فلزات مخلوط شده با طلا مخلوط می شود، خوردگی روی سطح ایجاد می شود و ظاهری کدر می کند. با توجه به روشی که بدن شما کار می کند، ممکن است برخی افراد سریعتر از دیگران دچار تیرگی شوند.

اگر دائماً از ادکلن، عطر، اسپری مو و مواد شوینده در قسمت‌هایی از بدنتان که جواهراتتان در آن قرار دارند استفاده می‌کنید، متوجه افزایش تیرگی نیز خواهید شد. غذاهای اسیدی نیز می توانند یک عامل موثر باشند. غذاهایی مانند پیاز، ادویه جات ترشیجات، ترشی و لیمو همگی می توانند جواهرات طلا را سریع تر کدر کنند.

برخی از حلقه ها فقط از فلز ساخته می شوند، مانند یک نوار عروسی طلایی ساده. برخی دیگر دارای سنگ های قیمتی یا تزئینات دیگر هستند. به طور سنتی، حلقه‌ها را روی انگشت حلقه می‌بندند، که همان رقم مجاور انگشت صورتی شماست. اکنون، افراد ممکن است در هر انگشت، از جمله انگشت شست، حلقه بزنند.

مردان و زنان در هر سنی حلقه می زنند. برخی از حلقه ها نماد رویدادهای مهمی مانند نامزدی یا فارغ التحصیلی هستند. حلقه های دیگر صرفاً به عنوان زینت پوشیده می شوند. طرح ها از ساده تا آراسته متغیر است و مطمئنا برای هر سلیقه ای سبکی وجود دارد. به طور معمول، جواهرسازان حلقه هایی را از فلزات گرانبها مانند طلا، نقره و پلاتین می سازند. با این حال، می توانید حلقه های ساخته شده از نیکل، فولاد ضد زنگ و سایر فلزات ارزان قیمت را نیز پیدا کنید.

انگشتر بدون نگین طلا صورتی

همانطور که از نام آن پیداست، انگشت های صورتی انگشترهای صورتی هستند. این حلقه ها به دلیل تطبیق پذیری که دارند هم برای آقایان و هم خانم ها جذاب هستند. با این حال، طرح ها به طور قابل توجهی متفاوت است. از یک طرف، انگشترهای صورتی مردانه معمولاً دارای فلز بیشتر با سنگ های قیمتی کوچکتر هستند.  هرچند در مقیاس کوچک‌تر. از طرف دیگر، آنها می توانند حلقه های تمام فلزی با طراحی جذاب باشند.

انواع انگشتر نگینی

در حالی که امروزه بسیاری از انواع انگشتر در دسترس هستند، گوهر تراش ها احتمالاً به طور منظم تنها با تعداد انگشت شماری از انواع انگشتر روبرو می شوند. با این حلقه های نگینی و تنظیمات آنها آشنا شوید . سپس بهتر می‌توانید هنگام خواندن توضیحات، آنها را تجسم کنید یا آنها را در تصاویر بدون شرح شناسایی کنید.

انگشتر یک نفره

انگشتر یک نفره که معمولاً به سبک ساده است، دارای یک سنگ بزرگ است که معمولاً بر روی قاب یا شاخک نصب می شود. البته می توان با حلقه های نگینی یک نفره با بند و طرح های مزین برخورد کرد. حلقه های نامزدی الماس معمولاً یک نفره هستند. همچنین می‌توانید حلقه‌های یک نفره را با سنگ‌های قیمتی دیگر، از جمله یاقوت کبود ، زمرد و تانزانیت پیدا کنید.

حلقه کوکتل

به ندرت به سبک ساده، حلقه کوکتل معمولا دارای یک سنگ قیمتی بزرگ است که با سنگ های کوچکتر احاطه شده است. سنگ های کوچکتر ممکن است هاله ای در اطراف سنگ بزرگتر یا گروه هایی در دو طرف نوار تشکیل دهند. حلقه‌های کوکتل را می‌توان از فلزات گرانبها و جواهرات واقعی یا فلزات ارزان‌تر و سنگ‌های مصنوعی درست کرد.

دیگر محصولات

09121611614