انگشتر جواهر زنانه

انگشتر جواهر زنانه انواع مدلها ، قیمت، ویژگی‌ها

انگشتر جواهر زنانه از جمله از جواهراتی است که میان خانم ها از محبوبیت زیادی برخوردار است میتوان از طریق روش های های خانم های برای زیبایی و محافظت از دست های خود از آن استفاده میکنند به حقیقت این جمله پی برد. انگشتر جواهر زنانه از آن دسته جواهراتی است که شما هنگام تهیه آن نیازی به نگرانی در رابطه با نوع آن نخواهید داشت.

انگشتر جواهر زنانه برای هر شخصی با هر سایز انگشت و هر سلیقه ایی قابل تهیه کردن میباشد. همچنین لازم به ذکر است که شما با هر سبک استایلی که دارید میتوانید انگشتر مناسب خود را انتخاب کنید. جهت کسب اطلاع از قیمت انگشتر جواهر زنانه با ما در تماس باشید.

برسی انواع مختلف انگشتر زنانه:

همانطور که گفته شد شما با هر سبک استایلی که دارید میتوانید انگشتر جواهر زنانه را تهیه کتید. در ادامه به برسی انواع انگشتر جواهر زنانه میپردازیم.

انگشتر نگین دار طلا:

انگشتر نگین دار طلا یکی از محبوب ترین نوع انگشتر ها میباشد اگر نگین دار طلا نسبت به سایر نوع انگشتر های زنانه قیمت بالاتری دارد. از آنجایی که در مدت چند سال اخیر تقاضا مشتریان برای خرید انگشتر نگین دار طلا افزایش پیدا کرده میتوان آن را جز یکی از محبوب ترین انگشتر های جواهر زنانه در نظر گرفت.

انگشتر نگین دار طلا 3 - انگشتر جواهر زنانه

انگشتر نگین دار طلا را میتوان بصورت تکی یا بصورت نیم ست همراه با سایر جواهرات مانند دستند زنانه، گردنبند زنانه یا گوشواره زنانه تهیه کرد. برای داشتن یک استایل شیک به شما پیشنهاد میشود که انگشتر نگین دار طلا را در لیست جواهرات خود قرار دهید.

نگین انگشتر نگین دار طلا میتواند از حنس های مختلفی باشد که نوع آن یکی از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت آن است که در ادامه انواع این نگین ها را برسی خواهیم کرد.

انگشتر پلاتین مردانه

نگین الماسی:

اگر به جوارات درخشان علاقه دارید تهیه انگشتر نگین الماسی جز یکی از مورادی است که به شما پیشنهاد میشود. برای استفاده از سنگ الماس جهت ساخت انگشتر سنگ الماس را بصورت بسیار ظریف برش میدهند و همین امر باعث افزایش زیبایی آن میشود.

نگین برلیان:

نگین برلیان از جمله نگین های قیمتی است در جواهر سازی کاربرد گسترده ایی دارد. نگین برلیان دارای درجه شفافیت های متفاوتی است که قیمت آن بستگی به میزان شفافیت آن دارد.

برلیان نوعی سنگ طبیعی  و گران قیمت است. همین امر باعث شده تا در عین زیبایی آن برخی از افراد توانایی تهیه آن را نداشته باشند. به همین دلیل نوعی نگین ساخته دست انسان مشابه به بلریان به نام نگین اتمی برای ساخت برخی انگشتر ها مورد استفاده قرار میگیرد. نیگن اتمی دارای تمامی ویژگی های نگین برلین میباشد با این تفاوت که قیمت آن مناسب تر است و عموم مردم در صورت علاقه به این سبک تنگشتر ها توانایی خرید آن را خواهند داشت.

نگین زمردی:

زمرد از جمله سنگ هایی است که باعث افزایش انرژی مثبت در صاحب آن میشود. علاوه بر این ویژگی زمرد جز یکی از سنگ های درخشان و زیبا گروه بندی میشود و همین باعث شده در صنعت جواهر سازی به ویژه ساخت انگشتر نگین دار زنانه از آن استفاده شود.

سنگ زمزد در رنگ های سبز،سفید و زرد موجود است که پر اتسفاده ترین رنگ ان در جواهر سازی رنگ سبز است.

نگین عقیق:

عقیق علاوه براینکه یکی از سنگ های قیمتی محسوب میشود در بین برخی از افراد به ویژه مسلمانان از احترام ویژه ایی برخوردار است. همین امر باعث شده تا از سنگ عقیق در صنعت جواهر سازی به ویژه ساخت انگشتر نگین عقیق استفاده کرد.

از جمله این نوع انگشتر ها میتوان به این اشاره کرد که تمامی افراد فارق از جنسیت میتوانند از انها استفاده کنند زیرا این انگشتر ها بصورت مردانه و زنانه موجود و قابل تهیه هتسند.

انگشتر بدون نگین طلا:

انگشتر بدون نگین طلا از جمله انگشتر هایی است که بین طرفداران استایل ساده و مینیمال از محبوبیت زیادی برخورد دار است. انگشتر بدون نگین طلا را را میتوان به راحتی با هر سبک استایلی و انواع دیگر جواهرات ست کرد. از دیگر ویژگی های انگشتر بدون نگین طلا میتوان به این اشاره کرد که در طرح ها و رنگ های مختلف قابل تهیه کردن است.

انگشتر بدون نگین طلا1 300x240 - انگشتر جواهر زنانه

از جمله رنگ های انگشتر بدون نگین طلا دار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

انگشتر زرد:

انگشتر بدون نگین طلا زرد جز یکی از محبوب ترین این انگشتر ها بین تهیه کنندگان میباشد. این نوع انگشتر های بصورت بسیار ظریف ساخته میشود. همچنین لازم به ذکر است که انگشتر بدون نگین طلا زرد جز یکی از محبوب ترین گزینه ها در تهیه حلقه ازدواج است.

انگشتر سفید:

بعد از انگشتر بدون نگین طلا سفید بعد از انگشتر بدون نگین طلا زرد بیشترین طرفدار را به خود اختصاص داده است. این انگشتر از آبکاری طلا زرد به دست می آید و به اندازه انگشتر طلا زرد ظریف و قابل شخصی سازی است و همچنین میتواند به یکی از انتخاب های حلقه ازدواج باشد.

انگشتر رزگلد:

انگشتر بدون نگین طلا رزگلد از جمله مدل هایی است که در سال های اخیر به عنوان یک مدل جدید وارد بازار شد و در همان ابتدا توانست توجه طیف وسیعی از مشتریان را به خود جلب کند. انگشتر بدون نگین رزگلد همانند انگشتر بدون نگین طلا سفید از آبکاری طلا زرد بدست می آید.

انگشتر بدون نگین طلا رزگلد همانند سایر انگشتر های بدون نگین طلا قابلیت شخصی سازی در طرح ها و اندازه های مختلف را دارد.

انگشتر کارتیه طلا:

انگشتر کارتیه طلا 6 300x300 - انگشتر جواهر زنانه

میتوان گفت برند کارتیه یکی از محبوب ترین برند جواهرات میان خریداران جواهرات است. برند کارتیه در تهیه انواع جواهر آلات زنانه یکی از مناسب ترین انتخاب ها در نظر گرفته میشود. انگشتر کارتیه طلا جز یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای خرید انگشتر در نظر گرفته میشود. انگشتر کارتیه طلا در عین سادگی از تنوع مدلی بسیار بالایی برخوردار است در سه رنگ زرد، سفید و رزگلد قابل تهیه کردن است.

اگر دوستدار استایل کلاسیک هستید داشتن انگشتر کارتیه طلا یکی از مواردی است که باید در سبد جواهرات شما موجود باشد. برای اطلاع از قیمت انگشتر کارتیه طلا طبق قیمت روز طلا با ما در تماس باشید:09121911614

انگشتر چشم نظر:

یکی از اعتقادات رایج میان برخی افراد به ویژه مسلمانان ایران و ترکیه  رایج است اعتقاد به چشم زخم است. با برسی دقیق برخی از فرهنگ ها و ادیان دیگر میتوان به این نتیجه رسید که این عقیده علاوه بر مسلمانان میان سایر مردم در باقی فرهنگ ها و دین ها بصورت کم و بیش وجود دارد. یکی از راهکار های افراد برای دفعذچشم زخم استفاده از چشم نظر است که بصورت های مختلف در قالب وسایل مختلف موجود میباشد.

یکی از وسایل چشم نظر، انگشتر چشم نظر است. انگشتر چشم نظر بصورت سفارشی در طرح های مختلف قابل ساخته شدن هستند اما مدل پایه ایی و اصلی آنها به این صورت است که به جای نگین در این انگشتر ها از علامت چشم نظر استفاده شده.

انگشتر چشم نظر  برای مردان، زنان و کودکان قابل تهیه و استفاده است. جهت دیدن انواع مدل های انگشتر چشم نظر، اطلاع از قیمت ها و خرید آنلاین با ما در تماس باشید:09121911614

انگشتر بند انگشتی:

انگشتر بند انگشتی جز یکی از زیورآلاتی است که جدیدا وارد صنعت مد شده و قدمت آن حدودا به یه ده پیش بازمیگردد. اکثر طرفداران انگشتر بند انگشتی را نوجوانان و جوانان تشکیل میدهند.

مهم نیست شما چه نو استایلی را برای خود انتخاب کرده باشد، با هر استایلی که هستید انتخاب انگشتر بند انگشتی مناسب میتواند تکمیل کننده استایل شما باشد. تنوع انگشتر بند انگشتی در ابتدا بسیار کم بود و مدل های آنها محدود به رینگ های ساده میشدند اما با گذشت و ایجاد طرح های جدید توسط طراحان جواهرات این نوع انگشترها از تنوع بیشتری برخوردار شدند.

انگشتر ونکلیف:

برند جواهر سازی ونکلیف به علت سبک خاص طراحی درارای طرفداران خاص در میان مردم است. این برند جواهرات نماینده کشور فرانسه در صنعت جواهر سازی است. اگر به دنبال داشتن استایلی خاص هستند به شما پیشنهاد میشود تا در کنار تهیه سایر جواهرات ونکلیف، انگشتر ونکلیف را نیز در جعبه جواهرات خود داشته باشید. در ساخت تمامس جواهرات ونکلیف از فلز های ارزشمند مانند پلاتین در کنار طلا استفاده میشود.

همچینین لازم به ذکر است که طراحی های جواهرات ونکلیف تا حدودی از فرهنگ های قدیمی چین و ژاپن و مصر الهام کرفته شده. برای داشتن یکی از انگشتر های خاص ونکلیف و سفارش آنلاین آن تنها کافیست با ما در ارتباط باشید.

انگشتر رولکس طلا:

انگشتر طلا رولکس 6 1536x1536 1 300x300 - انگشتر جواهر زنانه

در حال حاضر کمتر کسی است که اسم ساعت رولکس زا نشنیده باشد. ساعت رولکس جز یکی از شیک ترین، زیبا ترین و گران ترین برند های ساعت است که میتواند تاثیر فوق العاده ایی بر روی  استایل شما داشته باشد. در صنعت جواهر سازی درساخت انگشتر رولکس طلا از ساعت رولکس الهام گرفته شده است و این نقطه عطفی در باللا رفتن میزان محبوبیت  این انگشتر است.

حلقه انگشتر رولکس طلا مشابه بند ساعت های رولکس اسخته میشود در برخی مدل ها دارای نماد های مختلفی بجای نگین انگشتر است. انشگتر رولکس طلا علاوه بر اینکه بصورت زنانه قابل تهیه میباشد برای آقایان در مدل مردانه نیز موجود است

انگشتر پینکی:

یکی از دلایلی که باعث تمایز  انگشتر پینکی از سایر مدل های انگشتر میشود محل قرار گیری آن در انگشت های دست است. به جز انگشتر حلقه ازدواج که در اانگشت حلقه سمت چپ قرار میگیرد سایر انگشتر ها را میتوان در انگشتی استفاده کرد اما انشگتر پینکی از قضیه مستثنا است. محل قرارگیری انگشتر پینکی در انگشت کوچک دست راست یا چپ میباشد.

انگشتر را پینکی را میتوان به عوان یکی از نماد های قدرت و اعتماد به نفس معرفی کرد. برای اطلاع از به روزترین لیست قیمت های ارائه شده در رابطه با انگشتر پینکی و خرید آنلاین تنها کافیت از طریق شماره های زیر با ما تماس حاصل فرمایید:09121911614

نکات مهم هنگام تهیه انگشتر جواهر زنانه:

از آنجایی که شما برای تهیه انگشتر جواهر هزینه ایی را صرف خواهید کرد بهتر است این کار را به نحوی انجام دهید تا بهترین نتیجه را از خریدتان داشته باشید. از این رو برخی از نکاتی که هنگام  تهیه انگشتر جواهر زنانه باید به آن توجه کنید را برای شما آورده ایم.

  1. سبک مورد علاقه خود از انگشتر را متانسب با استایل خود پیدا کنید.
  2. با توجه به سبک انگشتری که مد نظر دارید بودجه تقریبی را از قبل تخمین بزنید.
  3. سایز انگشت مد نظر خود را برای تهیه انگشتر به یاد داشته باشید.
  4. مدل انگشتر مد نظر خود را با توجه به مدل انگشتان خود انتخاب کنید.
  5. بعد از خرید انگشتر از محل معتبر ضمانت نامه و فاکتور آن را دریافت کنید.

قیمت انگشتر جواهر زنانه:

یکی از عوامل تاثیرگذار اصلی بر روی قیمت انگشتر جواهر زنانه هنگام تهیه آن قیمت روز طلا بر حسب وتحد گرم است. از سایر عوامل تاثیرگذار در قیمت انگشتر زنانه میتوان به نواع انگشتر انتخابی شما و سایز آن اشاره کرد.

برای اطلاع از آخرین لیست قیمت های ارائه شده در رابطه با قیمت طلا و انواع مختلف انشگتر جواهر زنانه با ما گالری جواهرسازی مهدی میرزایی در تماس باشید

دیگر محصولات

09121611614