چاپ عکس روی طلا

چاپ عکس روی طلا انواع مختلف ، قیمت، ویژگی‌ها

چاپ عکس روی طلا زیبا و خاص است و اهمیت زیادی دارد، اگر قصد خرید طلا به‌عنوان سرمایه‌گذاری را دارید پلاک طلا انتخاب مناسبی برای شما است، چاپ عکس روی طلا درواقع طراحی است که بر روی پلاک طلای شما انجام می‌شود، این طراحی می‌تواند به‌صورت طرح چاپ‌شده روی طلا یا به‌صورت طراحی با خود پلاک باشد. قیمت چاپ عکس روی طلا با توجه به فاکتور های ذکرشده در بازار متفاوت است.

پلاک طلا یکی از انواع طلا است که به‌صورت گردن‌آویز زینتی تولید و فروخته می‌شود، چاپ عکس روی طلا گردنبند شماست، درگذشته تعداد پلاک‌های طلا محدود به چند طرح خاص بودند اما و در حال حاضر پلاک طلا در مدل و انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شود حتی شما می‌توانید پلاک طلا را به‌صورت شخصی‌سازی سفارش داده و دریافت کنید.

خرید پلاک اسم طلا در درازمدت سود بالایی دارد، اجرت پلاک طلا کم است و این عامل سبب می‌شود تا فروش پلاک طلا بیشتر از سایر انواع طلاها باشد، اجرت ساخت انواع مختلف طلا باهم برابر نبست، به‌عنوان‌مثال چاپ عکس روی طلا اجرت کمتری نسبت به النگو، زنجیر، گوشواره و انگشتر دارد.

پلاک طلا در مدل‌های متفاوتی تولید می‌شود و اندازه‌های مختلفی نیز دارد، یکی از انواع گردنبند طلا، طراحی گردنبند اسم طلا است، این دسته از چاپ عکس روی طلا هم به‌صورت فارسی و هم به‌صورت انگلیسی تولید و ارائه می‌شوند.

ابعاد و وزن چاپ عکس روی طلا چه قدر است؟

پلاک اسم استاندارد با توجه به زنانه یا مردانه بودن پلاک و نوع طراحی عرضی و طولی آن بین 3 تا 6 میلی‌متر است، نکته‌ی مهمی که باید در زمان خرید چاپ عکس روی طلا به آن توجه کنید وزن پلاک است.

اغلب فروشندگان وزن پلاک طلا را با توجه به مالیات بر طلای خام با سود بالایی به خریدار می‌گویند و ابراز می‌کنند امکان ساخت چاپ عکس روی طلا زیر 3 گرم وجود ندارد، درحالی‌که حتی می‌توان با یک گرم طلا نیز پلاک طلایی محکم و زیبا ساخت.

برای خرید پلاک طلا حتماً به یک فروشگاه معتبر و دارای مجوز رسمی مراجعه کنید، حتماً سابقه و مهارت فرد را بررسی کنید و از صحت اطلاعات و صحبت‌های او اطمینان حاصل کنید تا دچار مشکل در خرید نشوید، حتماً پیش از سفارش چاپ عکس روی طلای طراحی‌شده توسط فروشنده را بررسی کنید و میزان تطابق با طرحی که در ذهن شما دارند را بررسی کنید.

در حال حاضر اغلب فروشگاه‌های طلا برای خدمات‌رسانی بیشتر و گسترش میزان فروش به‌صورت اینترنتی نیز فعالیت می‌کنند، به همین دلیل شما می‌توانید به‌راحتی چاپ عکس روی طلا طراحی‌شده توسط فروشگاه را کامل بررسی و مقایسه کنید و طرحی که مدنظر دارید را انتخاب کنید. چاپ عکس روی طلا هرچند ابعاد دقیق را نشان نمی‌دهد، اما اگر به‌صورت طبیعی گرفته‌شده باشد می‌تواند تا حدودی اندازه پلاک طلا را به شما نشان دهد.

چاپ عکس روی طلا مزیت دیگری دارد، شما می‌توانید با بررسی چاپ عکس روی طلاهای مختلف در اینترنت، بین طرح‌های مختلف مقایسه کرده و طرحی که مدنظر دارید را انتخاب و آن را سفارش داده و دریافت کنید در این شرایط وقت کمتری به‌صورت حضوری برای بررسی پلاک طلا نیاز دارید.

گردنبند طلا در هر مدلی تولید می‌شود، زنانه، بچگانه، مردانه، گل، انار، پلاک اسم، ماه تولد، پلاک طلا تولید می‌شود. گسترش انواع گردنبند طلا خرید را به‌مراتب آسان‌تر کرده است. چاپ عکس روی طلا برای خرید به‌عنوان هدیه و نیز برای کودکان بسیار کمک‌کننده است.

پلاک طلای شیک

روند انواع طلا می‌تواند در طول زمان تغییر کند، اما گردنبند طلا همیشه یک زیورآلات شیک برای مردان وزنان است. برخی از محبوب‌ترین مدل‌های گردنبند طلای امروزی شامل قطعاتی با آویزهای طلا، گردنبندهای ضربدری، قفسه‌بندی، زنجیرهای مستقل و گردنبندهای دایره‌ای طلا هستند.

دستگاه لیزر عکس طلا در شکل خالص خود فلزی بسیار نرم است . این برای استفاده روزمره بسیار ظریف است، بنابراین اغلب با فلزات دیگری مانند نقره، مس، نیکل و روی آلیاژ می‌شود (یا مخلوط می‌شود) تا استحکام و انعطاف‌پذیری آن را بهبود بخشد.  14 عیار و 18 عیار برای جواهرات ایدئال‌ترین هستند.

گردنبندهای طلای سفید همیشه شیک هستند و سالهای اخیر شاهد رشد تقاضا برای طلای زرد نیز بوده‌ایم. گردنبندهای رزگلد زنانه می‌توانند استایلی منحصربه‌فرد و رمانتیک را به ارمغان بیاورند. برای ظاهر رسمی‌تر یا برجسته‌تر، به گردنبند خود الماس یا سنگ‌های قیمتی اضافه کنید. پلاک طلای جامد 14 عیار و 18 عیار بسیار بادوام هستند. این گزینه‌های عیار گردنبندهای طلای مقرون‌به‌صرفه و بادوام را می‌سازند که روزبه‌روز سبکی درخشان به ارمغان می‌آورند.

زنجیر طلا چیست؟

زنجیر طلا با پلاک طلا متفاوت است، زنجیر طلا درواقع طراحی خود زنجیر به شکلی خاص و منحصربه‌فرد است، در چاپ عکس روی طلا اغلب زنجیرها ساده هستند اما زنجیر طلایی که به‌صورت تکی به فروش می‌رسد خود به‌صورت کارتیه یا موجی طراحی می‌شود، این دو طرح طرح‌های غالب گردنبند طلا هستند و این طرح‌ها نیز مانند طرح‌های پلاک طلا متنوع هستند. زنجیر گندم و رولو دو نوع دیگر پرکاربرد زنجیر طلا هستند.

زنجیر طلا را اغلب می‌توان به‌عنوان نماد طبقه و موقعیت اجتماعی پوشید، زیرا باگذشت زمان، تزئینات شخصی طلا از دیرباز نشانه ثروت و رفاه بوده است. امروزه گردنبند طلا به دلیل ظاهر مینیمال و در عین حال شیک خود، جواهری است که می‌تواند مکمل هر نوع لباسی باشد.

قیمت چاپ عکس روی طلا

قیمت پلاک طلا بر اساس عیار طلای به‌کاررفته، نوع پلاک طلا و گرم طلای به‌کاررفته در ساخت تعیین می‌شود. شما می‌توانید با بررسی چاپ عکس روی طلا به‌صورت آنلاین و مشخصات آن قیمت حدودی پلاک طلا را محاسبه کنید. چاپ عکس روی طلا وزن حدودی طلا را نشان نمی‌دهد مگر توسط فروشنده گرم طلای وزن در مشخصان نوشته‌شده باشد.

اکثر استانداردها در سراسر جهان هر پلاکی را با کمتر از 41.7 درصد یا 10 قیراط طلا به‌عنوان طلای تقلبی تعیین می‌کنند. زنجیرهای باروکش طلا و زنجیرهای پر از طلا حاوی طلای کافی برای رسیدن به این آستانه نیستند، درحالی‌که زنجیرهای طلای توخالی و طلای جامد، واقعی در نظر گرفته می‌شوند .

چاپ عکس روی طلا پرطرفدار

پلاک طلا با طرح‌های تاج، فرشته جزو طرح‌های پرطرفدار در بین دختران است، این دو طرح در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند و معمولاً رنگ زرد دارد اما برخی نیز با طلای سفید تولید می‌شود. آن مدل‌های گردنبند طلا در چند سال اخیر رواج پیداکرده‌اند، شما می‌توانید گوشوار و انگشتر ست تاج و فرشته را نیز خریداری کنید. پلاک طلا فرشته معمولاً برای هدیه به دختران نوزاد و خردسال به‌کاربرده می‌شود و برای بزرگ‌سالان کاربرد کمتری دارد.

پس از پخش سریال شهرزاد گردنبند طلا با پلاک مرغ آمین نیز در مدل‌های مختلفی تولید و طراحی‌شده است، این پلاک طلا نیز در بازار فروش بالایی دارد و به یکی از انواع پلاک طلا محبوب تبدیل‌شده است. این نوع از چاپ عکس روی طلا به‌صورت چاپی یا به‌صورت طراحی مرغ آمین تولید می‌شود.

پلاک طلای مدل رز همیشه فروش خوبی داشته است، پلاک‌های طلایی که به‌صورت گل طراحی می‌شوند برای هر نوع مناسبتی مناسب هستند، با توجه به محبوبیتی که پلاک‌های گل در بین مردم‌دارند این پلاک‌ها حتی در کمتر از یک گرم نیز باظرافت بالایی فروخته می‌شوند و برای هدیه کودکان مناسب هستند.

پلاک طلا مدل بی‌نهایت برای هدیه‌های خاص مانند ازدواج و سالگرد آشنایی بسیار مناسب است. پلاک طلای بی‌نهایت به دو صورت با نگین و بدون نگین طراحی و تولید می‌شود که با توجه به تنوع قیمت مختلفی نیز دارد. به‌صورت کلی هر نوع گردنبند طلایی را می‌توان در صورت تمایل با نگین سفارش داد، نگین‌هایی که به‌صورت اتومات به‌کاربرده می‌شوند مصنوعی هستند، نگین‌های برلیان و الماسی که در چاپ عکس روی طلا به‌کاربرده می‌شوند با توجه به قیمت بالاتر تنها به‌صورت سفارشی به‌کاربرده می‌شوند.

یکی دیگر از پلاک‌های طلای پرکاربرد که در مدل‌های متفاوتی تولید می‌شود، چاپ عکس روی طلا وان‌یکاد است، این نوع از پلاک طلا برای هدیه به کودکان و نوزادان بسیار مناسب است، وان‌یکاد ریشه در تاریخ و مذهب ایران دارد، به همین دلیل همیشه فروش خوبی دارد، وزن‌های مختلفی از پلاک طلای وان‌یکاد در بازار موجود هستند.

گردنبند طلای حرف اول اسم یکی دیگر از انواع چاپ عکس روی طلا است، برای افرادی که گردنبند اسم طلای کامل را دوست ندارند این نوع از پلاک طلا انتخاب مناسبی است، این مدل از گردنبندهای طلا اغلب با حرف اول اسم طراحی می‌شود، حرف اول اسم در وسط و حاشیه‌ای زیبا برای آن در اطراف طراحی می‌شود که آن را به یک پلاک خاص تبدیل می‌کند. گاهی اوقات طراحی به نحوی است که خود طراحی قاب کار هم در نظر گرفته می‌شود.

دسته‌ی دیگر از پلاک‌های طلا پلاک‌هایی هستند که دارای نگین‌های فیروزه هستند، فیروزه به دلیل خواص درمانی که دارد محبوبیت بالایی دارد و در انگشتر و گردنبندهای مختلف به‌کاربرده می‌شود چاپ عکس روی طلا فیروزه در طرح‌های مختلف در اینترنت موجود است. پلاک طلا را در کنار سنگ فیروزه می‌توان با سنگ‌های عقیق و یشم، آمیتس، کوارتز، زمرد، الماس، مروارید، برلیان و یاقوت کبود سفارش داد.

سخن پایانی

چاپ عکس روی طلا می‌تواند شما را در انتخاب نهایی پلاک طلای مناسب راهنمایی کند، پلاک طلا خصوصاً برای خرید گردنبند اسم طلا اهمیت بیشتری دارد شما می‌توانید انواع مدل‌های مختلف پلاک اسم را با مقایسه عکس آن‌ها بررسی و پلاک اسم مناسبی که مدنظر دارید را خریداری کنید. در کنار این مورد چاپ عکس روی طلا می‌توانید دید کاملی نسبت به انواع پلاک‌های اسم موجود در بازار به شما بدهد.

دیگر محصولات

09121611614