انگشتر رولکس طلا

انگشتر رولکس طلا انواع مدلها ، قیمت، ویژگی‌ها

انگشتر رولکس طلا یکی از انواع انگشتر طلا است که در دو مدل زنانه و مردانه تولید می شود،انگشتر رولکس طلا از طلای خالص ساخته می شود و به دلیل شباهتی که در ساختار طراحی خود به ساعت رولکس دارد به این نام شناخته می شود، در واقع رینگ یا حلقه اصلی این انگشتر که پایه کار است مانند ساعت رولکس طراحی می شود و مشابه ساعت های این برند ترکیب دو رنگ یا به صورت تک رنگ است.

قیمت انگشتر رولکس طلا از سایر انگشتر های مردانه و زنانه در بازار که از طلا ساخته شده اند بیشتر است. برای ساخت انگشتر رولکس طلای زیادی مصرف می شود ، با توجه به نوع ساخت خاص این انگشتر و گرم طلای به کار رفته در ساخت آن انگشتر رولکس طلا قیمت بالایی در بازار دارد.

علاوه بر این انگشتر می تواند دارای نگین در وسط به صورت تک یا چندین نگین باشد که معمولا بر روی جحلقه های مردانه تک نگین و حلقه های زنانه چندین الماس ریز و درشت در کنار هم قرار می یگیرند ، اگر جواهرات به کار رفته در انگشتر رولکس اصل باشند قیمت انگشتر بسیار بالاتر می رود.

انگشنر رولکس طلا با نگین اتمی

نگین اتمی در واقع همان سنگ مصنوعی است که در ساخت انگشتر رولکس برای کم شدن قیمت انگشتر به کار می رود.

سنگهای مصنوعی چیست؟

کاربرد سنگهای مصنوعی چیست؟ کریستال های سنگ مصنوعی – به عبارت دیگر، سنگ های تقلبی – اولین بار در اواخر دهه 1800 اختراع شدند.

در بخش عمده ای از این جواهرات دست ساز برای مصارف صنعتی استفاده می شود. به عنوان مثال، کریستال های مصنوعی در میکروالکترونیک، ساینده ها و فناوری لیزر قابل استفاده هستند. در میان جواهرات، مواد مصنوعی را می توان مستقیماً برای ارائه یک رنگ یا شکل خاص سفارش داد.

علاوه بر این، کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده دستورالعمل‌های خاصی را در رابطه با فروش محصولات مصنوعی الزامی می‌کند: سنگ‌های غیرطبیعی باید با منشاء مواد خود برچسب‌گذاری شوند تا به خریدار اطلاع دهند که واقعاً مصنوعی هستند، حتی اگر سنگ قیمتی در نگاه اول به‌طور طبیعی رشد کرده باشد.

ساخت سنگهای مصنوعی

یک جواهر مصنوعی انگشتر رولکس طلا در آزمایشگاه با استفاده از همان مواد شیمیایی که یک سنگ قیمتی معدنی طبیعی را تشکیل می دهد ساخته می شود. (با این حال، با تعداد انگشت شماری از سنگهای مصنوعی ترکیبات دیگری اضافه می شود). جواهرات مصنوعی حتی می توانند ویژگی های نوری و فیزیکی سنگ های قیمتی غیر مصنوعی خواهر را منعکس کنند.

مجموعه ای از روش های رشد برای ایجاد سنگ های مصنوعی وجود دارد: مذاب و محلول. بلورهای حاصل از فرآیندهای ذوب از همان ترکیب شیمیایی مذاب واقعی تشکیل شده اند. در مقایسه، کریستال نهایی در فرآیند محلول دارای ترکیب شیمیایی متفاوتی نسبت به محلول اولیه است، زیرا هنگامی که محلول به دمای بالا می رسد اجزای جداگانه ای به محلول اضافه می شود. در حالی که دمای مذاب کاهش می یابد، کریستال بر روی یک تکه تک بلور تشکیل می شود.

انگشتر رولکس طلا مانند ساعت های رولکس از طلای خالص ساخته می شود و ارزش بالایی به دلیل خاص بودن در بازار دارد، تمامی انواع  رولکس طلا فقط با طلای جامد ساخته می شوند و هرگز روکش طلا ندارند. رولکس که با مواد با کیفیت بالا ساخته شده است، از طلای 18 عیار ساخته شده در ریخته‌گری‌های داخلی خود استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل شود که در هر رولکس از بالاترین فلزات درجه یک استفاده می‌شود. انگشتر رولکس طلای اصل نیز توسط خود برند رولکس تولید می شود هر چند نمونه های داخلی نیز اگر به صورت خالص از طلای 18 یا 24 عیار باشند کیفیت بالایی دارند.

یک ساعت رولکس طلای جامد از طلای 18 عیار ساخته شده است و می تواند 20000 دلار یا بیشتر قیمت داشته باشد. در حالی که افزایش محبوبیت ساعت های قدیمی رولکس برای علاقه مندان، کلکسیونرها و کارشناسان صنعت تعجب آور نیست، وقتی صحبت از ساعت های مچی لوکس معاصر می شود، رولکس نیز اغلب اولین برندی است که به ذهن می رسد.

یکی از بزرگترین تصورات غلط در مورد  انگشتر رولکس طلا این است که ماشین ها انگشتر رولکس طلا شما را می سازند. این شایعه به قدری فراگیر است که  اغلب افراد معتقد بودند که عمدتاً درست است. این به این دلیل است که رولکس به طور سنتی در مورد این موضوع ارتباط زیادی برقرار نمی کرد. خوب حقیقت این است که انگشتر های  رولکس تمام توجه انسان را به خود جلب می‌کنند.

دیگر محصولات

09121611614