آویز طلا زنانه

آویز طلا زنانه انواع مختلف ، قیمت، ویژگی‌ها

آویز طلا زنانه ، پلاکی از جنس طلا با جواهر یا نگین های اتمی است که از گردنبند، دستبند، سنجاق سینه و گوشواره آویزان می شود و زیبایی آن ها را دو چندان میکند. قیمت آویز طلا زنانه با توجه به نوع و طراحی و گرم طلای موجود در آن کاملا متغیر است و قیمت ثابتی ندارد.

آویز طلا زنانه صلیب

صلیب یا شکل صلیبی یک نوع آویز مهم در دسته های مذهبی و طلسم جواهرات است که از زمان پیدایش مسیحیت اولیه پوشیده شده است. می تواند دارای معانی زینتی، حفاظتی و عبادی یا مذهبی باشد.

بیشتر بخوانید: آویز جواهر

پوشیدن صلیب می تواند از نظر بصری نشان دهنده وابستگی مذهبی فرد باشد و اشکال مختلف صلیب ها می تواند نماد شاخه ها یا خرده فرقه های مختلف مسیحیت باشد. صلیب نوعی صلیب است که جسد مصلوب مسیح را نشان می‌دهد که امروزه عمدتاً توسط روحانیون مذهبی استفاده می‌شود. صلیب ها از مواد مختلف گرانبها و غیر قیمتی ساخته شده اند تا با طیف وسیعی از سبک ها، سلیقه ها و موقعیت های اقتصادی مطابقت داشته باشند.

صلیب‌ها در قرون وسطی و رنسانس به‌عنوان آویزهای یادگاری ساخته می‌شدند تا آنچه را که تصور می‌شد یادگاری از صلیب واقعی نگه می‌داشتند. در مسیحیت غربی معاصر، صلیب های طلایی کوچک روی یک زنجیر، هدایای مهمی برای جشن تعمید یا اولین عشای ربانی کودک است. صلیب ها همچنین به عنوان طلسم یا طلسم برای دفع شر یا محافظت از پوشنده در برابر بیماری استفاده می شده است

. به عنوان مثال، صلیب های کوچک طلایی ساخته شده با مهره های مرجانی امروزه در جنوب ایتالیا به عنوان یک حرز پوشیده می شود که ترکیبی از محافظت از مرجان قرمز در برابر چشم بد با نماد مسیحیت است.

این صلیب از نظر اجتماعی قابل قبول تر از پوشیدن تعویذ شاخ قرمز یا طلایی به نام a است صلیب‌های کوچک طلایی ساخته شده با مهره‌های مرجانی امروزه در جنوب ایتالیا به‌عنوان حرز پوشیده می‌شوند که ترکیبی از حفاظت حرز مرجان قرمز در برابر چشم بد با نماد مسیحیت است.

این صلیب از نظر اجتماعی قابل قبول تر از پوشیدن تعویذ شاخ قرمز یا طلایی به نام a است صلیب‌های کوچک طلایی ساخته شده با مهره‌های مرجانی امروزه در جنوب ایتالیا به‌عنوان حرز پوشیده می‌شوند که ترکیبی از حفاظت حرز مرجان قرمز در برابر چشم بد با نماد مسیحیت است. این صلیب از نظر اجتماعی قابل قبول تر از پوشیدن تعویذ شاخ قرمز یا طلایی به نام a استکورنو . در اواخر قرن بیستم، صلیب به عنوان یک موتیف مرسوم، فرعی یا فرهنگ عامه، بدون رنگ‌های مذهبی یا با احساس سرپیچی از نمادهای سنتی آن استفاده شد.

انواع دیگر آویز طلا زنانه که ممکن است برای نشان دادن وابستگی مذهبی پوشیده شوند عبارتند از: مدال های قدیسان کاتولیک رومی، ستاره یهودی داوود، دست اسلامی فاطمه، نماد مانترا هندو ام، یا قاب تعویذ یا حرز که به زبان یهودی، اسلامی پوشیده می شود. و ادیان بودایی تبتی. این آخرین نمونه یک جعبه فلزی تزئین شده کوچک است که یک دعا یا متن مقدس نوشته شده روی کاغذ را در بر می گیرد.

آویز طلا زنانه قفل

قفس آویز کوچکی به شکل یک قاب تخت، گرد یا بیضی شکل با روکش لولایی است که معمولاً روی یک زنجیر گردن بسته می شود یا از یک گردنبند با سبک های مختلف آویزان می شود. این به عنوان یک قطعه احساسی پوشیده می شود،

برای نگه داشتن یادگاری مانند یک دسته مو، یک عکس، یا، قبل از اختراع عکاسی، یک پرتره مینیاتوری نقاشی شده بر روی عاج. آنها از فلزات مختلف و با تکنیک های متنوع ساخته می شوند که اغلب با سنگ های قیمتی و حکاکی شده یا مینا کاری شده اند. آویز طلا زنانه اولیه به عنوان جواهرات عبادی پوشیده می شدند که در قرون وسطی و رنسانس برای نگهداری یادگار یک قدیس ساخته می شدند.

در قرن شانزدهم، پادشاهانی مانند الیزابت اول غالباً هدایایی از قفسه هایی که پرتره خود را در دست داشتند به درباریان مورد علاقه تقدیم می کردند. یکی از نمونه های معروف از انواع یادبود قفل دار، “جواهر آرمادا” الیزابت است. (حدود 1588) با پرتره ای از طلا ریخته گری و نمای میناکاری شده از او در جلو و تصویری میناکاری شده از کشتی نوح در پشت، که برای جشن پیروزی انگلستان بر ناوگان اسپانیایی ساخته شده است

قفسه ها اغلب به عنوان قاب ساعت برای مردان ساخته می شدند و به صورت آویزان روی زنجیر ساعت یا فوب می پوشیدند. قفل‌های ویکتوریایی قرن نوزدهم یک هدیه مهم نامزدی یا هدیه احساسی از خودگذشتگی شخصی بودند. قفسه ها اغلب به عنوان قاب ساعت برای مردان ساخته می شدند و به صورت آویزان روی زنجیر ساعت یا فوب می پوشیدند. قفل‌های ویکتوریایی قرن نوزدهم یک هدیه مهم نامزدی یا هدیه احساسی از خودگذشتگی شخصی بودند.

دیگر محصولات

09121611614