حلقه پشت حلقه ازدواج

حلقه پشت حلقه ازدواج انواع مختلف ، قیمت، ویژگی‌ها

حلقه نشان‌دهنده میزان تعهد و وفاداری دو نفر به همدیگر است، به همین دلیل پس از ازدواج اغلب افراد متأهل از حلقه استفاده می‌کنند، برخی از زوج‌ها از حلقه پشت حلقه در کنار حلقه اصلی استفاده می‌کنند، حلقه پشت حلقه زیبایی و جلوه خوبی به حلقه اصلی ازدواج شما می‌دهد.

قیمت حلقه پشت حلقه

حلقه پشت حلقه درواقع یک انگشتر جداست که به‌صورت مکمل در کنار حلقه استفاده می‌شود حلقه پشت حلقه می‌تواند به‌صورت ساده یا یک رینگ پر از الماس باشد، حلقه پشت حلقه را می‌توان به‌صورت جدا از حلقه هم استفاده کرد که یک مزیت محسوب می‌شود. قیمت حلقه پشت حلقه با توجه به نوع آن و میزان قیراط الماس به‌کاررفته در آن و گرم طلای آن متغیر است، انگشتر پشت حلقه می‌تواند ساده و از طلای سفید و زرد باشد، انگشتر پیشت حلقه معمولاً ظریف و ساده است به همین دلیل در مقایسه با خود حلقه ازدواج وزن کمتری دارد.

حلقه ازدواج

استفاده از حلقه ازدواج به زمان‌های خیلی دور بازمی‌گردد، این رسم از گذشته در بین مردم دنیا رواج داشته است، امروزه نیز اغلب افراد این مراسم را در سرتاسر جهان پیاده می‌کنند، حلقه ازدواج انواع مختلفی دارد که با توجه به سلیقه‌ی افراد تعیین می‌شود، هر فرد بر اساس سلیقه‌ی شخصی که دارد حلقه مناسب را انتخاب می‌کند، حلقه عموماً در انگشت چهارم دست چپ قرار داده می‌شود.

حلقه‌ها همگی به‌صورت دایره‌ای طراحی می‌شوند، این طراحی نماد ابدی بودن و بی‌انتها بدون علاقه دو فرد به هم است، طلا نسبت به فلزات دیگر ظرافت بالاتری دارد به همین دلیل عموم حلقه‌های ازدواج از جنس طلا هستند. مردم درگذشته اعتقاد داشتند حلقه باید در دستی باشد که به قلب نزدیک‌تر است، این کار باعث می‌شود تا عشق و علاقه دو فرد به هم بیشتر شود.

کاربرد حلقه پشت حلقه

حلقه پشت حلقه باریک و مستقل از حلقه اصلی است، انگشتر پشت حلقه معمولاً سده است و گاهی با چند سنگ که الماس هستند تزئین می‌شود، حلقه پشت حلقه در کنار حلقه اصلی در انگشت چهارم دست چپ قرار می‌گیرد، انگشتر پشت حلقه برای زیبایی حلقه استفاده می‌شود و به‌صورت تک هم می‌توان آن را به کاربرد اما مانند حلقه نماد تعهد یا نماد احساس خاصی نیست. در حال حاضر در اغلب کشورهای اروپایی از حلقه پشت حلقه استفاده می‌شود، در ایران نیز افرادی که تمایل دارد حلقه‌ای خاص و منحصر به فرد داشته باشد از انگشتر پشت حلقه استفاده می‌کنند.

طرح‌هایی که ترکیبی از رنگ‌ها دارند، به دلیل تمایلی که به‌ظاهر مدرن و کلاسیک دارند، کاربرد بالاتری دارند. عروس‌هایی که خواهان ظاهری غیرمعمول و درعین‌حال جاودانه و منحصر به فرد هستند، به آکوامارین و تورمالین متمایل می‌شوند. حلقه‌ها پشت حلقه توپاز، مورگانیت، طلا و یاقوت کبود قطعاتی کلاسیک برای عروس‌های شاد و شیک‌پوش هستند. از دیگر سنگ‌های قیمتی رنگی می‌توان به مروارید، یاقوت سرخ و تانزانیت بارنگ سفید یا رزگلد اشاره کرد. اما اگر شباهت‌های الماسی می‌خواهید، حلقه نامزدی طلای زرد موسانیت را انتخاب کنید.

حلقه‌های روی‌هم نمادی از فردیت هستند زیرا بیانیه‌ای براق در مورد عروس ماجراجو ایجاد می‌کنند می‌توانید رنگ‌های سفید، زرد و رزگلد را در ترکیب قرار دهید تا یک انسجام آشفته ایجاد کنید. نقطه‌ضعف این سبک این است که می‌توانند از بالا به نظر درهم برسند. بنابراین، برای زیبا نگه‌داشتن انگشتان خود، از نوارهای باریک‌تر در تمام طول استفاده کنید یا نوارهای نازکی را در اطراف یک نوار پررنگ ایجاد کنید. انتخاب هوشمندانه دیگر کار با وزن‌ها و اشکال مختلف برای شخصیت بیشتر است. حلقه پشت حلقه در انواع مختلف طلای زرد، طلای سفید و حتی رزگلد تولید می‌شود و شما می‌توانید آن را به‌صورت ترکیبی در کنار یک حلقه بارنگ متضاد نیز استفاده کنید.

حلقه پشت حلقه طلای زرد

طلای زرد از اختلاط طلای خالص با فلزات دیگری مانند نقره، مس، نیکل، روی و پالادیوم ساخته می‌شود. از میان این فلزات، طلای زرد دارای بالاترین غلظت مس است که به این فلز رنگ زرد طلایی می‌دهد. این باعث می‌شود که دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد که همیشه برای حلقه‌های نامزدی ایده آل است.

حلقه پشت حلقه طلای زرد نیز برای هر عروسی، از مینیمالیستی، حداکثری و عاشق سنتی گرفته تا افراد وسواس قدیمی، کاملاً مناسب است. الماس‌ها و سنگ‌های قیمتی مانند یاقوت قرمز و زمرد سبز مجموعه‌ای باورنکردنی با حلقه‌های طلای زرد به نظر می‌رسند، زیرا روکش آن گرم و روشن است که واقعاً رنگ‌های درخشان سنگ را افزایش می‌دهد.

علاوه بر این، تغییر اندازه فلز بسیار آسان‌تر از طلای سفید است زیرا نرم‌تر است و نیازی به روکش رودیوم ندارد. بنابراین، اگر اندازه انگشتان شما به‌طور طبیعی در طول زمان تغییر می‌کند یا به‌طور تصادفی به انگشتر خود آسیب می‌زند، مطمئن باشید انگشتر طلای زرد شما به‌راحتی قابل تعمیر است. بااین‌حال، توجه داشته باشید که چون نرم‌تر است، کمی بیشتر مستعد خراشیدگی است و بنابراین برای افرادی که سبک زندگی بسیار فعالی دارند، خوب نخواهد بود، مگر اینکه برداشته شود یا به‌طور منظم سرویس شود.

حلقه پشت حلقه طلای سفید

طلای سفید یک انتخاب دائماً محبوب برای حلقه است زیرا نوع فلزی آن بسیار متنوع است و به زیبایی با هر رنگ پوستی مطابقت دارد. سبکی تمیز و جاودانه دارد که کاملاً با الماس‌های سفید جفت می‌شود. این‌یک انتخاب عالی برای هر عروسی است که به دنبال ظاهری مدرن است و می‌خواهد درخشندگی الماس را به نمایش بگذارد.

طلای سفید مانند طلای زرد از طلای خالص ساخته‌شده است که با آلیاژهای دیگر مخلوط می‌شود تا به طلای خالص سختی و استحکام بدهد تا بتوان آن را به جواهرات قالب‌ریزی کرد. طلای سفید به‌طور خاص از طلای خالص مخلوط با آلیاژهای رنگی مانند نیکل و روی ساخته‌شده است. این آلیاژهای رنگی همان چیزی است که به طلای سفیدرنگ سرد کم‌رنگ آن می‌دهد. هنگامی‌که فرآیند اختلاط کامل شد، فلز در رودیوم آبکاری می‌شود تا درخشندگی سفید نهایی حاصل شود. این فرآیند همچنین به این معنی است که شرایط کاملاً جدید طلای سفید بیشتر از طلای زرد دوام می‌آورد، زیرا دوام بیشتری دارد و کمتر مستعد خراشیدن است.

بااین‌حال، فلزات می‌توانند در طی یک دوره زمانی کدر شوند، به این معنی که جواهرات طلای سفید باوجود روکش رودیوم ممکن است کدر شوند. اگر حلقه را مرتب تمیز و صیقل نکنید، ممکن است روکش رودیوم از بین برود، و اگر طلای سفید شما با آلیاژ نیکل مخلوط شده باشد، کسانی که آلرژی دارند ممکن است حلقه را روی پوست تحریک کنند. اگرچه همیشه می‌توان برای جلوگیری از هرگونه واکنش، حلقه‌ای از طلای سفید را مشخص کرد که حاوی نیکل نباشد.

امیدواریم اکنون به تمام دانش مهمی که برای کمک به تصمیم‌گیری مهم خود نیاز دارید مجهز شده‌اید. اگر عاشق سبک سنتی و کلاسیک هستید و می‌خواهید عشق قدیمی خود را به نمایش بگذارید، حلقه طلای زرد بی‌رقیب است. یا اگر می‌خواهید گزینه‌ای شیک و مدرن و جواهرات عروسی کم‌رنگ اما درخشان داشته باشید، طلای سفید انتخاب بلامنازع است. هرکدام را که انتخاب کنید، حلقه‌ای که انتخاب می‌کنید همان حلقه‌ای خواهد بود که به شما یا شخصیت و استایل منحصربه‌فرد همسرتان می‌آید. به‌طورکلی، هر دو انگشتر طلای سفید و زرد، انگشتری جاودانه را به شما می‌دهند که تا آخر عمر ماندگار خواهد بود.

حلقه پشت حلقه رزگلد

تقریباً مطمئناً جواهرات رزگلد را دیده‌اید و حتی ممکن است آن را به سایر رنگ‌های طلا ترجیح دهید. اما چیزی که ممکن است ندانید این است که رزگلد از چه چیزی ساخته‌شده و چه چیزی آن را از سایر سبک‌های طلا متمایز می‌کند.

رزگلد آلیاژی است که از ترکیب طلای خالص و مس ساخته‌شده است. ترکیب این دو فلز باعث تغییر رنگ محصول نهایی و عیار آن می‌شود. به‌عنوان‌مثال، رایج‌ترین آلیاژ رزگلد 75 درصد طلای خالص تا 25 درصد مس است که رزگلد 18 عیار را می‌سازد. تغییر درصد یک فلز در آلیاژ باعث تغییر قیراط می‌شود.
معمولاً ترکیب مستقیم مس و طلا باعث ایجاد رنگ مایل به قرمز قوی می‌شود. اما، مقدار کمی نقره را نیز می‌توان اضافه کرد تا رز ملایم‌تری ایجاد کند – باکمی نقره بیشتر برای ایجاد نوعی از رزگلد به نام طلای صورتی.

زمانی که حفاظت از اشراف روس قرن نوزدهم به‌حساب می‌آمد، زیبایی و ظرافت رزگلد اکنون در دسترس همگان است و در قرن بیست و یکم، به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین رنگ‌های طلایی برای جواهرات عروس و مد، به برتری رسیده است.

در مقایسه با طلای زرد و سفید، رزگلد دارای چند مزایا و معایب است. البته اولین “حرفه” رنگ زیباست که شاید دلیل کافی برای انتخاب جواهرات رزگلد باشد. همچنین، طلای خالص یک ماده بسیار نرم و قابل خراش است و هنگامی‌که آلیاژ شود، برای مقاومت در برابر آسیب دوام پیدا می‌کند. رزگلد به دلیل داشتن مس زیاد، ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به طلای زرد دارد.

بااین‌حال، هنگام خرید ست گلد رز باید چند نکته را در نظر داشته باشید. رزگلد ضد حساسیت نیست، بنابراین اگر به مس حساس هستید، رزگلد ممکن است برای شما مناسب نباشد. همچنین مس نسبت به سایر فلزات آلیاژی مستعد جدا شدن و اکسید شدن است، بنابراین اگر انگشتر شما به‌طور نامناسب گرم شود ممکن است طلا و مس در جواهرات شما تا حدودی از هم جدا شوند. همچنین، نوع طلای صورتی نرم‌تر از طلای زرد یا سفید است، بنابراین اگر جواهرات شما مستعد ضربه خوردن هستند، طلای صورتی ظریف ممکن است انتخاب ایده آلی نباشد.

دیگر محصولات

09121611614