گردنبند طلا بچه گانه

گردنبند طلا بچه گانه زنانه انواع مدلها ، قیمت، ویژگی‌ها

گردنبند طلا بچه گانه  می تواند شامل یک زنجیره ساده باشد یا اینکه دارای پلاک همراه باشد، پلاک همراه می تواند به صورت اسم یا به صورت پلاک عکس کودک یا طرح های مختلفی مانند حیوان، گل، پروانه، فرشته، کندو، زنبور و مواردی از این دست باشد که موارد گفته شده رایج ترین موارد در این حوزه شناخته می شوند.

گردنبند طلا بچه گانه دخترانه

گردنبند طلا بچه گانه دخترانه رایج تر از گردنبند پسرانه است، گردنبند طلا بچه گانه دخترانه معمولا برای هدیه به عنوان تولد نوزاد به او داده می شود و شامل پلاک اسم نوزاد به زبان فارسی یا انگلیسی، آیات قران و یا کلمه ای الله یا وان یکاد است. البته گردنبند بچه گانه به صورت های مختلفی در بازار طراحی و تولید میشود و محدودیتی ندارد، همچنین امکان سفارشی سازی آن نیز برای شما وجود دارد.

گردنبند طلا بچه گانه پسرانه

گردنبند طلا بچه گانه پسرانه معمولا به صورت پلاک اسم یا به صورت و ان یکاد برای جلویگری از چشم زخم کودک طراحی می شود هر چند که گردنبند طلا بچه گانه پسرانه به صورت ماشین، ابر و سایر اشکال مختلف نیز تولید می شود. حتی امکان طراحی گردنبند به صورت سفارشی نیز برای شما وجود دارد.

قیمت گردنبند طلا بچه گانه

قیمت گردنبند طلا بچه گانه از نوع مردانه و زنانه گردنبند کمتر است چرا که ساختار ظریفی دارد و معمولا گرم طلای کمتری در ساخت آن استفاده می شود، این گردنبند سرمایه خوبی برای آینده فرزند شما به شمار می رود. قیمت گردنبند طلا بچه گانه در بازار وابسته به قیمت طلای زرد در داخل ایران و طلای در بازار جهانی است، گرم طلای و میزان طلای به کار رفته در ساخت گردنبند نیز بر قیمت تمام شده ی آن در کنار مزد ساخت اثرگذار هستند.

اگر گردنبند سفارشی باشد با توجه به اینکه قالب آماده آن برای طراحی وجود ندارد و تنها برای شخص شما طراحی و ساخته می شود قیمت تمام شده آن بیشتر و اجرت ساخت آن کمی بیشتر از گردنبند های بچه گانه عادی است.

انواع پرکاربرد گردنبند طلا بچه گانه

گردنبند طلای زرد 18 عیار مامان و پسرانه یا دخترانه

گردنبند آویز قلب مادر مروارید کودک، زنانه و زنانه، طلای زرد 18 عیار (قیراط) پر شده از طلای 18 عیار و مروارید

گردنبندهای شخصیت کلاسیک دیزنی – پرنسس آریل، سیمبا، وینی پو، دانه برف یخ زده، دامبو، میکی ماوس، اردک دونالد، 101 دالماسی، پلوتون، آویز طلای 18 عیار

جواهرات کلاسیک دیزنی دارای مجوز رسمی: سیمبای محبوب محبوب طرفداران، شیر شاه، جلوه زیبایی به هر روز یا لباسی می بخشد.

سبک بی انتها: طراحی جذاب و ریزه ریز دارای سیمبای خوش تیپ است که با برجسته سازی شیک برای بافت و استعداد بیشتر برجسته شده است.

طلای 18 عیار زیبا: آویز سیمبای بسیار شیک با طلای زرد 18 عیار. شامل یک زنجیر پر از طلای 18 اینچی درخشان است

آماده برای هدیه: این گردنبند جذاب که در جعبه هدیه معتبر دیزنی تحویل داده می شود، هدیه ای عالی برای تولد، جشن فارغ التحصیلی، کریسمس، روز مادر، روز ولنتاین یا هر مناسبتی است.

آویز طلایی KALO79 14K سه رنگ 3 دلفین رقصنده

گردنبند آویز گروگو 18 عیار طلای زرد Mandalorian Grogu

  • این گردنبند جنگ ستارگان دارای مجوز رسمی با یک آویز گروگو است.
  • این گردنبند زنانه جنگ ستارگان دارای یک زنجیر 18 اینچی است
  • این جواهرات زنانه یک هدیه عالی برای روز مادر، تولد، کریسمس یا هدیه ای درست مانند آن برای زنانی است که طرفداران وفادار جنگ ستارگان هستند.
  • این گردنبند آویز جنگ ستارگان از طلای زرد 18 عیار ساخته شده است که پوشیدن آن بر روی پوست شما بی خطر است.

آویز موس دخترانه مینی مدرن از طلای 18 عیار به سادگی شایان ستایش است، به خصوص زمانی که با حرف او شخصی سازی شود! این آویز دو طرفه با ست های درخشان CZ ساخته شده است.

قلب طلای 18 عیار، با نام، حرف اول، یا مونوگرام به زیبایی حکاکی شده، زیبایی او را نمایان می کند. با گزینه‌های شخصی‌سازی بسیاری از جمله سبک قلم حکاکی، جذابیت‌های لهجه شایان ستایش، و حکاکی اختیاری پشت، واقعاً می‌توانید آن را به چیزی کاملاً منحصربه‌فرد تبدیل کنید. میراث گرانبهایی که همیشه به او یادآوری خواهد کرد که چقدر دوستش دارند.

قلب زیبا بازتابی از پاک و روشن بودن قلب کوچک اوست، او نمونه ای درخشان از عشق واقعی و بی قید و شرط است. تمام گردنبندهای کودک تنها با بهترین مواد ساخته شده اند و همیشه با در نظر گرفتن فرزندان شما طراحی می شوند. یک گردنبند گرانبها که برای او بسیار مهم است و به مجموعه جواهرات او افزوده می شود.

آویز قلب کوچک ساخته شده با طلای زرد 18 عیار با یک میکرو الماس درخشان ست شده است. هیچ چیز بهتر از این نمی تواند برای کودک کوچکی که قلب شما را در لحظه ای که او را در آغوش گرفته اید، ربوده باشد.

هنگامی که کودک یا کودک نوپا شما در حال دندان درآوردن است، گاهی اوقات آن دندان‌های کوچک بدون درد و هیجان زیاد از بین می‌روند، اما در برخی مواقع شما در شب بیدار می‌شوید، کل روز غوغا می‌کنید و بچه‌ای بداخلاق دارید. جای تعجب نیست که شما شروع به جستجوی راه هایی می کنید که به آنها کمک کنید احساس بهتری داشته باشند. گردنبند دندان درآوردن کهربا روشی طبیعی و بدون دارو را برای کمک به درد دندان درآوردن کودک شما نوید می دهد ، اما بسیاری از کارشناسان به نگرانی های مهمی اشاره می کنند.

دیگر محصولات

09121611614