زنجیر پلاتین مردانه

زنجیر پلاتین مردانه انواع مختلف ، قیمت، ویژگی‌ها

گاهاً برای تمامی ما پیش آمده است که هنگام انتخاب یک اکسسوری برای تکمیل کردن استایل خود سردرگم شده باشیم و نتوانیم به آن خوبی که باید اکسسوری مناسب استایل خود را پیدا کنیم. زنجیر پلاتین مردانه از جمله اکسسوری‌ های محبوب مردانه است که شما می‌توانید بدون هیچگونه نگرانی از آن در راستای تکمیل کردن استایل خود استفاده کنید و یک استایل شیک و به روز برای خود بسازید.

پلاتین به علت داشتن ویژگی‌ های منحصر به فرد از جمله مقاوم بودن در برابر زنگ زدگی و خوردگی یا داشتن یک رنگ سفید و درخشان توانسته نقش موفقی از خود در صنعت ساخت جواهرات نشان دهد و به عنوان یک عنصر موفق در ساخت اکسسوری‌ های مردانه شناخته شود.

لازم به ذکر است که شما علاوه بر خرید زنجیر پلاتین مردانه برای استفاده شخصی می‌توانید آن را به عنوان یک کادوی ارزشمند به شخص مورد علاقه خود هدیه دهید. ما در این مقاله از گالری جواهری میرزایی قصد داریم تا بصورت کامل و تخصصی در رابطه با عوامل مرتبط با زنجیر پلاتین مردانه همچون انواع مدل‌ های زنجیر پلاتین مردانه، نحوه محاسبه قیمت گردنبند پلاتین مردانه و همچنین نکات مهم در هنگام خرید زنجیر پلاتین مردان آشنا کنیم.

آشنایی با انواع مدل‌ های زنجیر پلاتین مردانه

حتماً تا به اینجای مطلب متوجه این شدید که زنجیر پلاتین مردانه جز یکی از محبوب‌ ترین اکسسوری‌ ها در میان آقایان شناخته می‌شود. از جمله دلایل محبوبیت این اکسسوری در میان آقایان می‌توان به تنوع آن اشاره کرد، این زنجیر با داشتن تنوع بالا در طرح توانسته نظر بسیاری از مشتریان را با سلیقه‌ های متفاوت نسبت به خود جلب کند. از جمله مدل‌ های پرطرفدار زنجیر پلاتین مردانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

زنجیر پلاتین مردانه با طراحی مینیمال:

زیورآلات و جواهرات ساخته شده با الگو گرفتن از طراحی مینیمال توانسته‌اند در سال‌های اخیر توجه بسیاری از افراد را نسبت به خود جلب کند. گردنبند پلاتین مردانه با داشتن یک طراحی ساده و کلاسیک می‌تواند یک گزینه مناسب برای استفاده در استایل‌های روزمره برای شما باشد.

زنجیر پلاتین مردانه با الگوهای هنری:

همانطور که از اسم این نوع گردنبند پلاتین مردانه پیداست دارای طراحی تقریباً پیچیده‌ تر نسبت به سایر مدل‌ های گردنبند پلاتین می‌باشد. این نوع گردنبند ها دارای طراحی‌ های متنوع و هنری هستند که می‌توانند به عنوان یک جز شیک از استایل شما در مراسم‌های خاص و رسمی در نظر گرفته شوند.

به این مورد توجه داشته باشید که نوع طراحی این زنجیر پلاتین گواه این است که طراحان جواهر انرژی و وقت بیشتری را صرف طراحی این محصول کرده‌اند بنابراین ممکن است قیمت آن نسبت به سایر مدل‌ های گردنبند پلاتین مقداری بالاتر باشد.

زنجیر پلاتین مردانه با تزیین سنگ‌ های قیمتی:

استفاده از سنگ‌های قیمتی نظیر الماس، زمرد، یاقوت یا … در بخش‌های مختلف این گردنبند می‌تواند ظاهری لوکس‌ تر و شیک‌ تر به آن ببخشد. البته این مورد کاملاً واضح و شایان به توجه است که وجود این سنگ‌ ها در ساختار گردنبند پلاتین مردانه می‌تواند بر روی قیمت آن تاثیر چشمگیری داشته باشد.

زنجیر پلاتین مردانه با طراحی مدرن:

همانطور که از اسم این نوع گردنبند های پلاتین مردانه پیداست دارای طراحی مدرن و خلاق هستند و بصورت معمول متناسب برای استفاده در محیط‌ های مدرن می‌باشند. شما با تهیه این نوع زنجیر پلاتین مردانه می‌توانید آن را به عنوان یک جز جدا نشدنی از استایل خود معرفی کنید.

photo 2023 11 08 17 02 09 - زنجیر پلاتین مردانه

بیشتر بخوانید:معرفی انواع مدل های انگشتر مردانه گران قیمت

نحوه محاسبه قیمت گردنبند پلاتین مردانه

با توجه به محبوبیت بالا زیورآلات و جواهرات ساخته شده از فلز پلاتین در میان مشتریان روزانه بسیاری از افراد به قصد خرید زیورآلات پلاتینی از جمله گردنبند پلاتین مردانه به بازار های فروش طلا و جواهرات مراجعه می‌کنند. اگر شما هم در دسته دوستداران گردنبند پلاتین مردانه هستید در ادامه این بخش از مطلب با ما همراه باشید تا شما را با تمامی عوامل تاثیرگذار در قیمت گردنبند پلاتین مردانه آشنا کنیم تا بتوانیم برای خرید این محصول بودجه خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت نمایید:

وزن گردنبند و تعداد پلاتین موجود در آن:

یکی از عوامل اساسی و تعیین کننده در قیمت خرید هر نوع زیورآلات و جواهری را می‌توان وزن آن محصول دانست. تعیین قیمت بر اساس وزن محصول در رابطه با گردنبند پلاتین مردانه نیز صدق می‌کند بطوری که هر چقدر وزن گردنبند انتخاب شده توسط شما بیشتر باشد به این معنی است که در ساخت آن از فلز پلاتین بیشتری استفاده شده و در نهایت قیمت گردنبند بالاتر می‌باشد.

همچنین لازم به ذکر است برای تزیین برخی از گردنبند های پلاتینی موجود در بازار از تعدادی پلاک‌ های پلاتینی استفاده شود که تعداد و وزن این پلاک‌ ها نیز بر روی قیمت گردنبند پلاتین مردانه تاثیرگذار خواهد بود

کیفیت و خالص بودن:

کیفیت و خالص بودن پلاتین استفاده شده در گردنبند پلاتین مردانه یکی دیگر از شاخص‌های تاثیرگذار در قیمت این زیورآلات مردانه است. به طور کلی می‌توان گفت که پلاتین دارای یک سری از استاندارد های بین‌المللی می‌باشد که هر چقدر گردنبند شما به این استاندارد نزدیک‌ تر باشد از کیفیت بالاتری برخوردار است و در نتیجه قیمت آن بالاتر خواهد بود.

نوع طراحی و ساخت زنجیر:

یکی از عواملی که از تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت انواع جواهرات و زیورآلات برخوردار است نوع طراحی و ساخت آن محصول می‌باشد. هر چقدر گردنبند پلاتین مردانه خریداری شده توسط شما از جزئیات ساختاری بیشتری برخوردار باشد به این معنی است که طراح جواهر وقت و انرژی بسیار بیشتری را صرف طراحی محصول مورد نظر شما کرده است که همین امر می‌تواند قیمت گردنبند شما را تا حدودی بالاتر ببرد.

تزیینات جانبی:

گاهی اوقات طراحان جواهرات و زیورآلات جهت زیباسازی محصول ممکن است از سنگ‌ های قیمتی نظیر الماس، زمرد، یاقوت یا… استفاده کنند. هر چقدر کیفیت سنگ‌ های استفاده شده بالاتر باشد، تعداد سنگ‌ ها بیشتر باشد و وزن آن ها بالاتر باشد قیمت گردنبند شما نیز بالاتر خواهد بود.

تغییرات قیمت پلاتین در بازار های جهانی:

همانطور که می‌دانید فلز پلاتین به عنوان یک فلز گران قیمت و نادر در بازار های جهانی شناخته می‌شود بنابراین این امر کاملاً قابل پیش‌ بینی است که قیمت این فلز بر اساس برخی از معیار های جهانی دچار تغییر شود. تغییرات قیمت پلاتین در بازار های جهانی از جمله عوامل مهمی است که می‌تواند در قیمت جواهر آلات ساخته شده از این فلز تاثیرگذار باشد.

نکات مهم در هنگام خرید زنجیر پلاتین مردانه

اگر شما قصد خرید زنجیر پلاتین مردانه را برای استفاده شخصی یا به عنوان هدیه دارید حتماً در هنگام خرید این محصول باید چندین نکته را رعایت کنید. از آنجایی که فلز پلاتین و تمامی زیورآلات ساخته شده توسط پلاتین به عنوان یکی از وسایل ارزشمند شناخته می‌شوند ما در ادامه این بخش از مطلب می‌خواهیم شما را با نکات لازم به توجه در هنگام خرید این محصول آشنا کنیم:

اعتماد به فروشنده:

اعتماد به فروشنده یکی از رکن‌های اساسی هنگام خرید زیورآلات پلاتینی یا هر نوع زیورآلات دیگر می‌باشد. اگر قصد خرید زنجیر پلاتین مردانه به صورت حضوری را دارید حتماً به یکی از فروشگاه‌های معتبر مراجعه فرمایید یا در صورت خرید آنلاین از بازخورد مثبت مشتریان در رابطه با آن محصول مطمئن شوید.

تاییدیه‌ ها و مجوز های لازم:

تاییدیه‌ ها و مجوز ها هنگام خرید زنجیر پلاتین مردانه نشان دهنده این هستند که زنجیر خریداری شده توسط شما از مواد با کیفیت و اصلی و مطابق با استاندارد های صنعت جواهرسازی ساخته شده است.

نشان‌ های تضمینی:

وجود نشانه‌ های تضمینی یکی از راه حل‌هایی است که شما با کمک گرفتن از آن ها می‌توانید از معتبر بودن و کیفیت بالای زنجیر پلاتینی خود اطمینان حاصل نماییداز جمله نشانه های تضمینی که وجود آن ها می‌تواند شما را از انجام یک خرید خوب مطمئن سازد می‌توان به “PT”  پلاتین و “Solid” اشاره کرد.

اندازه و طرح زنجیر:

یکی از نکات قابل توجه که قبل از خرید زنجیر پلاتین مردانه باید به آن توجه نمایید اندازه و طرح زنجیر شماست. شما قبل از پرداخت هزینه‌ های مربوط باید ابتدا از این مورد اطمینان حاصل نمایید که اندازه زنجیر کاملاً مطابق استاندارد های شما است همچنین طرح زنجیر کاملاً مطابق با نوع استایل و پوشش شما می‌باشد.

photo 2023 11 08 17 03 18 - زنجیر پلاتین مردانه

نحوه خرید گردنبند پلاتین مردانه

همانطور که می‌دانید راه‌های بسیار زیادی برای خرید یک محصول وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به خرید حضوری یا خرید آنلاین اشاره کرد. اگر شما جز یکی از طرفداران زنجیر پلاتین مردانه هستید و می‌خواهید آن را جهت استفاده مختلف تهیه کنید، می‌توانید جهت استعلام قیمت این محصول و همچنین دریافت راهنمایی‌ ها جهت خرید آن از طریق راه‌ های ارتباطی با کارشناسان فروش ما در گالری جواهری میرزایی در ارتباط باشید.

دیگر محصولات

09121611614