دستبند طلا اتمی

دستبند طلا اتمی انواع مدال ، قیمت، ویژگی‌ها

دستبند طلا اتمی مشابه دستبند جواهر است با این تفاوت که نگین های به کار رفته در این دستبند ها اتمی و دست ساز بشر هستند و قیمت بسیار کمتری نسبت به جواهر دارند. دستبند طلا اتمی زیا و درخشان و مشابه جواهر با قیمتی مناسب است.

ارزش خرید دستبند طلا اتمی

از آنجایی که طلا دارایی ارزشمندی است، آیا داشتن جواهرات طلا یک استراتژی سرمایه گذاری صحیح است؟ به نظر می رسد طلا در طول زمان ارزش خود را حفظ می کند، حتی زمانی که بازار سهام در نوسان است .

دستبندهای طلایی روزانه شما نیز باید سبک وزن باشند، بنابراین دستبندهای طلای 2 تا 4 گرمی بهترین گزینه برای کارهای روزمره شما هستند. یک دستبند طلای 3 گرمی چه در لباس‌های غیررسمی و چه برای مجالس رسمی شما، می‌تواند با هر لباسی که تصمیم به پوشیدن دارید، ست کنید.

آب نمک چقدر به جواهرات شما آسیب می رساند؟

این فقط کلر نیست که می تواند به جواهرات طلا و الماس شما آسیب برساند. آب شور نیز می تواند به آنها آسیب برساند. نمک باعث فرسایش عناصر طلا ، نقره یا پلاتین لحیم شده می شود. در نتیجه، فلز گرانبها ممکن است ضعیف شود، به این معنی که جواهرات شما ممکن است بشکنند .

اطمینان حاصل کنید که دستبند طلا اتمی خود را به درستی پس از قرار گرفتن در معرض آب نمک بشویید.

چگونه می توانید جواهراتی را که در معرض کلر قرار گرفته اند تمیز کنید؟

  • آنها را در اسرع وقت با آب تمیز و تازه بشویید.
  • از مواد شوینده تهاجمی استفاده نکنید زیرا ممکن است به جواهرات شما آسیب بیشتری وارد کنند
  • چند قطره مایع شوینده ملایم را به آب ولرم اضافه کنید.
  • جواهرات خود را به مدت 15 تا 20 دقیقه در آب بگذارید و زیر شیر آب بشویید.
  • در نهایت با یک پارچه بدون الیاف خشک کنید.

خطر از دست دادن جواهرات طلا

ریسک همیشه با طلا مرتبط است، چه در استخر شنا و چه در دوش گرفتن روزانه. حلقه شما ممکن است به پایین سر بخورد، خلخال شما ممکن است از بین برود، یا زنجیر طلایی شما ممکن است در مجرای فاضلاب حرکت کند. هنگام حمام کردن و شنا، مطمئن شوید که قطعات کوچک جواهرات شما بیرون است.

مشکلات جواهرات با روکش طلا

جواهرات با روکش طلا از آلیاژی ساخته شده اند که لایه نازکی از طلا در بالای آن قرار دارد. جواهرات با روکش طلا درخشش خود را از دست می دهند و لایه نازک آن در صورت قرار گرفتن در معرض آب سخت و کلر ممکن است شسته شود.

حذف جواهرات با روکش طلا قبل از رفتن به استخر، وان و دوش های معمولی توصیه می شود.

آیا آب شور به جواهرات چرمی آسیب می رساند؟

بله، آب شور به جواهرات چرمی آسیب می رساند. آب شور و آب کلردار موجود در دریا و استخرها باعث شل شدن چرم و محو شدن لایه روغن روی آن می شود. بنابراین، از تماس جواهرات چرمی با آب شور خودداری کنید زیرا می تواند برای همیشه به آن آسیب برساند.

آیا آب شور به جواهرات استیل آسیب می زند؟

همانطور که از نام آن پیداست، فولاد ضد زنگ با ساییدگی و پارگی لکه نمی‌گیرد. بنابراین، استفاده از جواهرات از جنس استنلس استیل هنگام شنا و حمام کردن ایمن است.

اگرچه جواهرات از جنس استنلس استیل هنگام قرار گرفتن در معرض نمک و کلر کدر می شوند، اما می توان آنها را با آب تازه و یک پارچه نرم شست.

آیا آب شور به جواهرات پلاتین آسیب می رساند؟

پلاتین یکی از فلزاتی است که در شرایط سخت مقاوم است و به سرعت کدر نمی شود.

با این حال، پلاتین می‌تواند به دلیل تماس مکرر با آب نمک و کلر کدر شود، اما می‌توان آن را با آب تازه و پارچه‌ای نرم تمیز کرد تا درخشندگی را بازگرداند.

دستبند طلا اتمی هیچکدام از این معایب و مشکلات را ندارد و به همین دلیل محبوب و پر طرفدار است، اگر نگین های روی این دستبند گم شوند مشکلی ایجاد نمی شود چون اصل نیستند و شما می توانید به راحتی با قیمت کم آن ها را جایزگین کنید در حالی که برای دستبند جواهر این امر تقریبا غیر ممکن یا با هزینه ای بالا همراه است.

دیگر محصولات

09121611614