دستبند طلا تنیس و دسبند جواهر تنیس

دستبند تنیس طلا و جواهر انواع مدال ، قیمت، ویژگی‌ها

دستبند تنیس طلا یک دستبند زیبا است که از یک خط متقارن از الماس یا سنگ های قیمتی تشکیل شده است که توسط یک زنجیر ظریف طلا یا پلاتین به هم متصل شده اند. الماس ها یا سنگ های قیمتی مورد استفاده در دستبندهای تنیس معمولاً رنگ، برش، شفافیت و قیراط یکسانی دارند – با این حال، اگر چیزی منحصر به فرد تر را ترجیح می دهید، جایگزین هایی برای سبک دستبند تنیس کلاسیک موجود است که دارای سنگ هایی در اندازه ها و اشکال مختلف است. دستبند تنیس جواهر یکی از انواع دستبند های محبوب است که به سبک تنیس طراحی می شود و به همین دلیل به این نام معروف است و شناخته می شود. دستبند تنیس جواهر دارای جواهرات مختلف بر روی دسته تنیس یا پره های آن است.

ساختار دستبند تنیس طلا

دستبند طلا تنیس که امروزه می شناسیم اولین بار در دهه 1920 مورد توجه قرار گرفت و در ابتدا با نام ‘دستبند خط الماس’ شناخته می شد. نام “دستبند تنیس” در مسابقات قهرمانی تنیس آزاد ایالات متحده در سال 1987 به وجود آمد، زمانی که تنیسور حرفه ای، کریس اورت، دستبند الماس خود را در میانه مسابقه گم کرد. بازی متوقف شد تا اورت بتواند به دنبال دستبند گم شده بگردد، در حالی که بینندگان تلویزیونی و تماشاگران حاضر در سکوها تماشا می کردند. دستبند الماس در نهایت بازیابی شد و با بازگشت طلسم خوش شانس او ​​در اختیار اورت، مسابقه از سر گرفته شد.

دستبندهای تنیس نازک با چینش متقارن الماس هستند. این نام از تنیسور آمریکایی کریس اورت گرفته شد که دستبند الماس خود را در جریان مسابقه گم کرد و تا زمانی که دوباره آن را پیدا کرد بازی را متوقف کرد. به دستبندهای تنیس ‘دستبند الماس’ یا ‘دستبند ابدیت’ نیز می گویند.

قیمت دستبند تنیس طلا  چقدر است؟

قیمت دستبند تنیس الماس به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهمترین آنها اصل یا مصنوعی بودن سنگ های مورد استفاده است. یک دستبند تنیس با استفاده از CZ یا زیرکونیای مکعبی ممکن است کمتر از 1000 تومان قیمت داشته باشد، در حالی که یک دستبند با استفاده از الماس یا سنگ های قیمتی اصلی می تواند از 10000 تومان به بالا قیمت داشته باشد.

عامل مهم دیگری که بر قیمت یک دستبند تنیس الماس تأثیر می گذارد، وزن قیراط یا بهتر بگوییم اندازه سنگ های استفاده شده در دستبند است. قیمت یک دستبند با سنگ های بزرگتر از یک دستبند زیباتر با سنگ های کوچکتر است. رنگ، برش و وضوح دیگر عوامل تعیین کننده ای هستند که بر قیمت کلی یک دستبند تنیس تأثیر می گذارند.

نحوه پوشیدن دستبند تنیس طلا

یک دستبند تنیس چه با لباس و چه لباس پوشیده، تطبیق پذیری بی نظیری را برای  شما به ارمغان می آورد . در اینجا چند روش برای استایل دادن به این قطعه جواهرات چند وجهی وجود دارد.

استفاده تک

بهتر است باور کنید که یک دستبند الماس تنیس در هر اندازه یا سبکی به اندازه کافی قوی است که به تنهایی قابل پوشیدن است.

با ساعت جفت

دستبند تنیس الماس خود را با ساعت جفت کنید تا ظاهری قابل توجه برای مچ دست خود ایجاد کنید. برای درخشش بیشتر، ساعتی با قاب الماسی انتخاب کنید.

لایه ای با مروارید

ما نمی‌توانیم چیزی ظریف‌تر و ظریف‌تر از جواهرات الماس و مروارید در کنار هم فکر کنیم.

دستبند تنیس یک دستبند پیوندی است که از یک فلز گرانبها ساخته شده و با الماس های کوچک (یا گاهی اوقات بزرگ) یا جواهرات مشخص شده است. معمولاً از طلای زرد 24 یا 18 عیار، طلای سفید یا رزگلد ساخته می شود، اما پلاتین نیز یک انتخاب محبوب است. در حالی که اصطلاح “دستبند تنیس” تا دهه 80 به کار نرفت ،این سبک برای سال ها وجود داشته است و قبلا به عنوان “دستبند ابدیت” یا “دستبند الماس خطی” شناخته می شد. ” که هنوز گاهی اوقات به عنوان امروز از آن یاد می شود.

محبوب ترین سبک های دستبند تنیس طلا کدامند؟

سامانتا گرینسپن وایس، استایلیست ارشد تحریریه، دستبندهای تنیس زیادی را به مشتریان خود فروخته است، از جمله برندهایی که بیشترین درخواست را دارند، Stephanie Gottlieb ، XIV Karats ، و Jemma Wynne

دستبند تنیس طلای زرد

شاید کلاسیک ترین دستبندهای تنیس آنهایی باشند که با طلای زرد ست می شوند، اگرچه سبک ها می توانند به طور چشمگیری متفاوت باشند.

دستبند تنیس رزگلد

علیرغم اینکه رزگلد امروزه یکی از جواهرات محبوب است، اما در واقع تا قرن نوزدهم در روسیه امپراتوری وجود نداشت، زمانی که کارل فابرژ، جواهرساز مشهور تزارها، ایده دیوانه‌واری برای مخلوط کردن مس و طلای زرد با هم داشت. ابتدا به درستی “طلای روسی” نامگذاری شد، سپس زمانی که در سایر نقاط جهان معرفی شد، بیشتر به عنوان طلای رز شناخته شد.

بنابراین مناسب است که یکی از کلاسیک ترین قطعات جواهرات در این فلز آزمایش شده با زمان ساخته شود. رنگ رژگونه نه تنها در همه رنگ‌های پوست عالی به نظر می‌رسد.

مراقبت از دستبند تنیس جواهر

یقیناً فقط آبی که از طلا می گذرد آن را از بین نمی برد و درخشش خود را از دست نمی دهد. با این حال، طلا می تواند به برخی مواد شیمیایی و صابون ها واکنش نشان داده و آسیب ببیند. بنابراین، همیشه قبل از قرار دادن جواهرات خود در معرض آب مراقب باشید و مطمئن شوید که آب تمیز و فاقد هرگونه مواد شیمیایی است.

آیا آب نمک/کلر به جواهرات طلا آسیب می رساند؟

ما هندی‌ها همیشه جواهرات طلا می‌پوشیم، چه گوشواره‌های معمولی، النگوهای روزانه، گردنبندها و سایر جواهراتی که در اثر فرسودگی و پاره شدن آسیب می‌بینند.

آب شور و استخرهای کلردار می توانند به جواهرات طلای شما آسیب دائمی بزنند. بنابراین همیشه توصیه می شود که جواهرات خود را قبل از قدم گذاشتن در گودال ها جدا کنید، مخصوصاً هنگام شنا کردن در ساحل. کلر به طلای 24 عیار خالص آسیب نمی رساند، اما به آلیاژ موجود در طلای 18 عیار، 24 عیار آسیب می رساند.

در حال حاضر، می دانید که کلر موجود در استخرهای شنا می تواند آسیب شدیدی به جواهرات شما وارد کند، اما آب شور نیز بدون متوجه شدن شما می تواند به طلا آسیب برساند. نمک باعث فرسایش در سطح فلزی طلا، نقره و پلاتین می شود که می تواند دائمی باشد. قرار گرفتن مکرر جواهرات طلا در معرض آب نمک می تواند آن را ضعیف و شکسته کند.

اغلب اوقات، جواهرات طلا می توانند باعث سیاه شدن پوست زیر انگشتر شوند، اما دلایل متعددی فراتر از خلوص طلا وجود دارد که می تواند علت آن باشد. از آنجایی که طلا فلزی نسبتاً نرم است، بیشتر جواهرسازان آن را با فلزات دیگری مانند نقره، مس و نیکل مخلوط می کنند تا سختی و دوام آن را افزایش دهند. خلوص طلا با عیار اندازه گیری می شود (نباید با قیراط که برای اندازه گیری الماس استفاده می شود) و 1 قیراط (kt) برابر 4.166 درصد وزن طلا است، در حالی که طلای 24 عیار 100 درصد طلای خالص است. بیشتر جواهرات طلای 14 عیار یا 18 عیار است، به این معنی که جواهرات تقریباً 50 درصد از این فلزات دیگر را تشکیل می دهند که اغلب باعث تغییر رنگ پوست می شوند.

با این حال، برخی از افراد حتی با خالص ترین جواهرات طلایی همچنان تغییر رنگ را تجربه می کنند ، در حالی که برخی دیگر، صرف نظر از خلوص، تغییر رنگ نمی دهند. این به دلیل سایر عوامل محیطی، شیمیایی و بیولوژیکی است.
در سواحل، ما مقدار زیادی نمک و در نتیجه کلر در جو داریم. عناصری مانند گوگرد و کلر با سایر فلزات موجود در جواهرات طلا واکنش داده و باعث خوردگی و سیاه شدن آن می شوند و در نتیجه پوست زیر آن سیاه می شود.

ذرات ساینده که اغلب در مواد شیمیایی تمیزکننده و حتی لوازم آرایش یافت می‌شوند می‌توانند باعث شوند که فلزات سریع‌تر تجزیه شوند و فلز(های) پایه را در معرض دید قرار دهند یا گرد و غبار ریز ایجاد کنند که به صورت سیاه شدن جواهرات و/یا پوست ظاهر می‌شود.

یکی از بزرگترین تصورات غلط در مورد جواهرات طلا این است که کدر شدن نشان می دهد که جواهرات طلا واقعی نیستند. این نمی تواند دور از واقعیت باشد زیرا این فقط به این معنی است که جواهرات طلای خالص نیستند. هر چه عیار طلا بالاتر باشد به این معنی است که فلزات کمتری با آنها مخلوط شده است. به همین دلیل است که کارات های کمتر تمایل بیشتری به لکه دار شدن دارند. با این حال، جواهرات طلای عیار کمتر با سرعت کمتری نسبت به نقره استرلینگ، یکی دیگر از گزینه های محبوب در جواهرات، کدر می شوند.

اگر به دنبال زیورآلات طلایی هستید که احتمال لکه دار شدن آنها کمتر باشد، بهتر است به دنبال طلای عیار بالاتر باشید. به عنوان مثال، طلای 24 عیار کدر نمی شود زیرا طلای خالص است. در زیورآلات زیر 14 عیار تیرگی بیشتری خواهید دید. برای ایمن کردن آن، به دنبال جواهرات در طلای 14-18 قیراط باشید.

دیگر محصولات

09121611614