انگشتر نگین دار طلا

انگشتر نگین دار طلا انواع مدلها ، قیمت، ویژگی‌ها

انگشتر نگین دار طلا می تواند به صورت حلقه نامزدی، ازدواج یا به صورت ساده طراحی شود، معمولا نگین بر روی این انگشتر ها اصل است. اما انگشتر نگین دار طلا با نگین اتمی نیز در بازار تولید و عرضه می شود.

انگشتر نگین دار طلا زنانه

طلای سفید برای محافظت بیشتر و برای دستیابی به آن درخشش سفید متمایز، روکش رودیوم دارد. آن لایه رودیوم آسیب پذیر است، بنابراین باید از سطوح ناهموار، الکل و سایر مواد پاک کننده خورنده مراقبت کنید. برای تمیز کردن طلای سفید، جواهرات را در آب گرم با مایع ظرفشویی ملایم بدون آمونیاک و فسفات خیس کنید. به آرامی با یک مسواک نرم بشویید و در آب گرم تمیز بشویید. جواهرات خود را با یک حوله نرم خشک کنید. اگر انگشتر نگین دار طلا زنانه طلای سفید شما با الماس یا سنگ های قیمتی ست شده است، مراقب قلم مو باشید تا به سنگ آسیبی وارد نشود.

مراقبت از انگشتر نگین دار طلا و سایر جواهرات

همانطور که قبلا ذکر شد، بهتر است هنگام شنا، جواهرات خود را بردارید. اما کلر در محصولات تمیز کننده مختلف نیز یافت می شود ، به همین دلیل است که باید حلقه های خود را هنگام تمیز کردن بردارید یا از دستکش های محافظ استفاده کنید.
جواهرات خود را در جعبه اصلی یا یک کیسه پارچه ای نرم نگهداری کنید. اطمینان حاصل کنید که حلقه های الماس مختلف شما با یکدیگر تماس نداشته باشند. الماس سخت ترین سنگ قیمتی جهان است اما در صورت تماس با الماس دیگری ممکن است آسیب ببیند.
الماس ها را می توان به راحتی با پولیش معمولی با استفاده از یک پارچه میکروفیبر، یک مسواک نرم یا برس آرایش تمیز کرد.برای از بین بردن کثیفی و گرد و غبار سعی کنید پارچه های میکروفیبر را خیلی محکم مالش ندهید زیرا ممکن است روی شاخک ها گیر کنند و نخ باقی بمانند یا آنها را تغییر شکل دهند. هرگز با برس خیلی محکم نشویید.

هرکسی که دائما انگشتر نگین دار طلا    به دست می‌کند، می‌داند که گاهی اوقات ممکن است در اثر شرایط عذاب بکشد. ممکن است تعجب کنید که بسته به اینکه حلقه شما از چه چیزی ساخته شده است، چه چیزی می تواند به طلا، نقره یا پلاتین آسیب برساند. نمک و کلر، به ویژه، می تواند به جواهرات گران قیمت آسیب برساند. هنگامی که در دریا یا استخر شنا می کنید، به شما توصیه می شود که حلقه های خود را بردارید.

اگر جواهرات طلای شما کدر یا تغییر رنگ داده است، می توانید آن را بازسازی کنید. یک جواهرساز با تجربه می تواند جواهرات شما را به صورت حرفه ای تمیز و جلا داده تا درخشندگی و درخشندگی انگشتر طلای شما را به دست آورد. همچنین می توانید جواهرات خود را چند بار در سال توسط یک متخصص بررسی کنید. جواهرساز شما هر گونه آسیبی را که با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیست و همچنین می تواند شاخک ها را سفت کند، تشخیص می دهد.

جواهرات طلا، به‌ویژه حلقه‌های نامزدی و دیگر حلقه‌هایی که قبلاً بازسازی شده‌اند ، بسیار مستعد آسیب کلر هستند. مکان هایی که طلا در آن بازسازی شده است ضعیف تر هستند و بنابراین نسبت به اثر کلر حساس تر هستند.

وقتی انگشتر نگین دار طلا  کدر می شود، متوجه تغییر رنگ جزئی جواهرات خواهید شد (معمولاً رنگ تیره تر). این به این معنی است که سطح طلا شروع به خوردگی و ایجاد یک لایه کدر می کند. حدس و گمان های زیادی در مورد اینکه آیا طلای واقعی باعث لکه دار شدن طلا نمی شود وجود دارد، بنابراین ما دقیقا توضیح خواهیم داد که چگونه جواهرات طلا کدر می شوند.

طلا یکی از عناصری است که کمترین واکنش را دارد. طلا در شکل خالص آن زنگ نمی زند یا کدر نمی شود زیرا به راحتی با اکسیژن ترکیب نمی شود. به همین دلیل است که طلای خالص به همان اندازه براق می ماند. وقتی صحبت از جواهرات طلا می شود.

به ندرت می توان جواهرات طلای خالص را پیدا کرد. همانطور که طلای خالص نرم است، باید با فلزات دیگر آلیاژ شود تا به جواهراتی قوی و بادوام تبدیل شود. فلزاتی که با طلا مخلوط می شوند معمولاً دارای خواصی هستند که باعث کدر شدن آن می شود. به همین دلیل است که می بینید که جواهرات طلا در صورت عدم مراقبت شروع به کدر شدن می کنند.

دیگر محصولات

09121611614