قیمت پلاتین خرید و فروش پلاتین

مشتریان گرامی شما میتواند جهت استعلام قیمت انواع پلاتین از جمله شمش پلاتین و زیورآلات پلاتینی و فلز پلاتین موجودی که دارید از طریق فرم یا شماره همراه زیر با ما در ارتباط باشید این شماره دارای شبکه اجتماعی واتس آپ هم می باشد.

مرکز خرید پلاتین ایران

ما در مرکز خرید و فروش پلاتین ایران آمادگی قیمت گزاری منصفانه جهت خرید انواع پلاتین شما مشتریان گرامی هستیم.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید

با نگاهی جامع و بررسی کلی بازار خرید و فروش جواهرات و زیورآلات متوجه این خواهید شد که انگشتر پلاتین مردانه در کنار سایر جواهرات و زیورآلات از محبوبیت بسیار بالایی در میان خریداران برخوردار است. همانطور که از اسم حلقه پلاتین پیداست می‌توان اینگونه گفت که بخش عمده‌ ای از این انگشتر را فلز پلاتین، که جز یکی از گرانبهاترین و نادرترین فلزات زمین می‌باشد تشکیل داده است.

حلقه پلاتین با داشتن ویژگی‌ های خاص و منحصر به فردی همانند مقاوم بودن در برابر زنگ زدگی، مقاوم بودن در برابر خوردگی، مقاومت در برابر خط و خش و … توانسته نظر بسیاری از دوستداران جواهرات و زیورآلات را به خود جلب کند. همچنین لازم به ذکر است که رنگ سفید فلز پلاتین و درخشان بودن آن از دیگر عواملی هستند که به محبوبیت این انگشتر خاص افزوده‌اند.

از آنجایی که فلز پلاتین به عنوان یک فلز بسیار ارزشمند و نادر شناخته می‌شود کاملاً طبیعی است که قیمت حلقه پلاتین مقداری بالا باشد. از همین رو ما ما در این مقاله از گالری جواهری میرزایی سعی داریم تا شما را به صورت جزئی و کامل با موارد تاثیرگذار بر روی قیمت حلقه پلاتین آشنا کنیم، بنابراین اگر شما یکی از دوستداران حلقه پلاتین هستید توصیه می‌شود تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

محصولات پلاتینی مهدی میرزایی

photo 2018 08 06 11 57 20 - قیمت پلاتین خرید و فروش پلاتین

انگشتر پلاتین مردانه

حلقه ست طلا پلاتین 12 - قیمت پلاتین خرید و فروش پلاتین

حلقه ست طلا پلاتین

photo 2023 11 08 17 00 05 - قیمت پلاتین خرید و فروش پلاتین

زنجیر پلاتین مردانه

photo 2023 11 08 23 26 06 - قیمت پلاتین خرید و فروش پلاتین

دستبند پلاتین مردانه چرم

حلقه ازدواج مردانه پلاتین 5 - قیمت پلاتین خرید و فروش پلاتین

حلقه ازدواج مردانه پلاتین

photo 2022 10 28 16 39 06 - قیمت پلاتین خرید و فروش پلاتین

حلقه پلاتین

بررسی عوامل تاثیرگذار در قیمت حلقه پلاتین

با توجه به مواردی  این انگشتر راکه در قسمت معرفی در رابطه با حلقه پلاتین گفته شد می‌توان گفت که این حلقه به عنوان یکی از محبوب‌ ترین گزینه‌ ها برای انگشتر های نامزدی و انگشتر های ازدواج در نظر گرفته می‌شود. اگر شما هم در دسته افرادی هستید که می‌خواهید این انگشتر را برای مناسبت‌ های مختلف تهیه کنید اما از قیمت دقیق آن اطلاعی ندارید، می‌توانید در ادامه این بخش از مطلب با ما همراه باشید.

ما در ادامه این مطلب از گروه جواهری میرزایی قصد داریم تا شما را با عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت حلقه پلاتین آشنا کنیم تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن بودجه خود را برای خرید این جواهر زیبا و محبوب مدیریت کنید.

 وزن و ضخامت حلقه:

حلقه پلاتین همانند سایر جواهرات محبوب برای اینکه بتواند توجه طیف وسیعی از مشتریان را به سمت خود جلب کند در اندازه‌ ها و ضخامت‌ های مختلف طراحی و ساخته می‌شود. توجه داشته باشید که ساخته شدن انگشتر پلاتین در اندازه‌ها و از ضخامت‌ های مختلف از جمله عواملی هستند که می‌توانند بر روی قیمت این جواهر تاثیرگذار باشند.

این امر کاملاً بدیهی و قابل پیش‌ بینی است که هر چقدر وزن و ضخامت انگشتر پلاتین بالاتر باشد، قیمت آن بالاتر است و این قیمت بالا به این دلیل است که در هنگام ساخت این حلقه از مقدار بیشتری از فلز پلاتین استفاده شده است.

 کیفیت و خالص بودن:

اگر تا به حال جهت خرید حلقه پلاتین سری به مغازه‌ های جواهر فروشی زده باشید متوجه این خواهید شد که شما می‌توانید انگشتر پلاتین را با کیفیت و خلوص متفاوتی تهیه کنید. از همین رو می‌توان گفت که کیفیت و خالص بودن حلقه پلاتین یکی دیگر از عواملی است که می‌تواند بر روی قیمت این حلقه تاثیر بگذارد.

  توجه داشته باشید که حلقه‌ های پلاتین با کیفیت بالا و خالص‌تر (معمولاً با عیار 95% یا بالاتر) از قیمت بالاتری برخوردار هستند، زیرا فلز پلاتین خود به تنهایی به عنوان یک فلز گرانبها و نادر شناخته می‌شود.

 طراحی و ساخت:

تمامی جواهرات و زیورآلات موجود در بازار های فروش جواهر و زیورآلات قبل از وارد شدن به ویترین مغازه‌ ها زیر دست هنر طراحان جواهر قرار گرفته‌اند. این امر کاملاً طبیعی و معقول است که با توجه به انرژی و زمانی که طراحان جواهر برای طراحی و زیباسازی جواهرات صرف می‌کنند مقداری به قیمت اصلی جواهر افزوده شود.

این امر در رابطه با حلقه پلاتین نیز صدق می‌کند. شما هنگام خرید حلقه پلاتین متوجه این خواهید شد که طراحی و ساختار برخی از حلقه‌ ها با سایر حلقه‌ ها متفاوت است که این نشان دهنده صرف وقت و انرژی بیشتر طراح جواهر می‌باشد، از همین رو این حلقه‌ ها از قیمت بالاتری نسبت به حلقه‌ های ساده‌ تر برخوردار هستند.

 بازار و قیمت فلز:

تا به اینجای مطلب ما سعی داشتیم در رابطه با عوامل جزئی که می‌توانند بر قیمت حلقه پلاتین تاثیرگذار باشند صحبت کنیم اما باید توجه داشته باشید که در کنار عوامل جزئی برخی از عوامل کلی همانند بازار جهانی و قیمت روز فلز نیز بر روی قیمت این جواهر محبوب تاثیرگذار هستند.

 قیمت پلاتین به عنوان یک فلز گرانبها و نادر، مستقیماً بر قیمت حلقه‌ های پلاتین تأثیر می‌گذارد.  از طرفی نوسانات  متعدد در بازار جهانی با تاثیر بر روی قیمت فلز خالص پلاتین می‌تواند باعث تغییرات در قیمت حلقه‌ های پلاتین شود.

 ارزش افزوده:

گاهی اوقات طراحان جواهر جهت زیباسازی بیشتر حلقه پلاتین اقدام به استفاده از سنگ‌ های قیمتی همانند الماس یا زمرد بر روی این انگشتر خواهند کرد که همین امر می‌تواند تا مقدار قابل توجهی قیمت حلقه پلاتین را بالا ببرد.

 نام  برند تجاری:

پس از ذکر تمامی موارد جزئی و کلی که می‌توانند بر روی قیمت حلقه پلاتین تاثیرگذار باشند، می‌خواهیم در رابطه با آخرین عامل تاثیرگذار یعنی نام برند تجاری سازنده حلقه صحبت کنیم. توجه داشته باشید که اگر حلقه پلاتین خریداری شده توسط شما از برند های معروف‌ تر و معتبر تر باشد طبیعتاً از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود، زیرا برند های معروف‌ تر و معتبر تر معمولاً از مواد با کیفیت‌ تر و فناوری‌ های پیشرفته‌ تری جهت ساخت حلقه استفاده می‌کنند.

با توجه به موارد ذکر شده در این بخش از مطلب می‌توان نتیجه گرفت که قیمت حلقه پلاتین می‌تواند تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار بگیرد و حتی با کوچکترین تغییری دچار افزایش یا کاهش شود.  توصیه می‌شود که شما برای داشتن یک خرید مطمئن‌ تر بهتر است تا قبل از خرید حلقه پلاتین با یک جواهرساز یا فروشنده جواهر مشورت کنید تا از این امر اطمینان پیدا کنید که کدام یک از این عوامل ذکر شده بر روی قیمت حلقه شما تاثیر خواهند داشت.

photo 2023 11 08 14 09 58 - قیمت پلاتین خرید و فروش پلاتین

 

بیشتر بخوانید:حلقه ازدواج مردانه پلاتین

بررسی قیمت هر گرم انگشتر پلاتین

اگر شما به دنبال بررسی جزئی قیمت انگشتر پلاتین هستید و می‌خواهید از قیمت هر گرم انگشتر پلاتین اطلاع حاصل فرمایید، به این مورد توجه داشته باشید که قیمت هر گرم انگشتر پلاتین ممکن است با توجه به بازار و شرایط اقتصادی و سایر عوامل تاثیرگذار دستخوش تغییر شود.

با این حال توصیه می‌شود اگر می‌خواهید از قیمت هر گرم انگشتر پلاتین اطلاع حاصل فرمایید بهتر است تا عوامل ذکر شده در قیمت این انگشتر را در کنار سایر عوامل دیگر جهانی مورد بررسی قرار دهید و برای اطمینان حاصل کردن از قیمت به دست آمده آن را با چندین منبع مختلف مقایسه کنید.

بررسی قیمت حلقه پلاتین دست دوم

با توجه به مواردی که در قسمت قبلی مطلب گفته شد، می‌توان به راحتی این نتیجه را گرفت که عوامل بسیار زیادی هستند که می‌توانند بر روی قیمت حلقه پلاتین تاثیرگذار باشند. از همین رو بسیاری از افراد جهت خرید حلقه پلاتین برای مناسبت‌ های مختلف و صرفه‌ جویی در مصرف هزینه‌ ها اقدام به خرید حلقه پلاتین دست دوم می‌کند.

اگر شما در دسته افرادی هستید که به دنبال خرید حلقه پلاتین دست دوم می‌باشید برای اطلاع پیدا کردن از قیمت حلقه پلاتین دست دوم بهتر است تا ابتدا با یک فروشنده جواهر یا معامله‌ گر جواهر در این رابطه صحبت کنید تا از اصالت و کیفیت بالای حلقه مطمئن شوید. لازم به ذکر است که شما برای مطمئن شدن از اصالت حلقه پلاتین دست دوم می‌توانید اقدام به دریافت هرگونه گواهی اصالت یا گواهینامه‌ های مربوط برای تاییدیه اصالت حلقه از فروشنده آن نمایید.

یکی دیگر از نکات لازم به توجه در رابطه با خرید حلقه پلاتین دست دوم این است که شما حتماً قبل از خرید حلقه باید آن را با دقت بررسی کنید تا از وجود هرگونه خط و خش یا آسیب دیدگی‌ های دیگر بر روی آن اطمینان حاصل نمایید و همچنین این مورد را نیز بررسی کنید که اندازه انگشتر پلاتین کاملاً مناسب انگشتان شما هست یا خیر.

در نهایت پیش از نهایی کردن خرید خود بهتر است تا شما قیمت حلقه پلاتین دست دوم را با قیمتی که سایر فروشنده‌ ها در رابطه با این محصول ارائه می‌دهند مقایسه کنید تا بتوانید معتبر ترین با تجربه‌ ترین فروشنده را جهت خرید خود انتخاب نمایید.

photo 2023 11 08 14 10 02 - قیمت پلاتین خرید و فروش پلاتین

استعلام قیمت روز انگشتر پلاتین

جهت استعلام قیمت روز انگشتر پلاتین قبل از هر چیزی شما باید عوامل مختلف جهانی همانند تورم روزانه، نرخ ارز و تقاضا و همچنین میزان عرضه را در کنار سایر عوامل تاثیر قرار دهید. همچنین لازم به ذکر است که شما برای اطلاع دقیق از قیمت روز انگشتر پلاتین می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده با کارشناسان فروش ما در گالری جواهری میرزایی در ارتباط باشید ور اهنمایی های لازم را از آن ها دریافت کنید.

09121611614